پاورپوینت ”توسعه صادرات بابازاریابی دیجیتال در راستای تولیدمتناسب باسلیقه و ذائقه مشتریان خارجی”
توضیحات محصول
این فایل برای تمامی مدیران وصاحبان کسب و کار های بزرگ-متوسط وکوچک،فعالان گردشگری ؛اساتید دانشگاه دانشجویان،هنرمندان ،بازاریابان و تجارداخلی و خارجی مفید بوده و می توانددرمحبوبیت کلیه عزیانی که از آن استفاده می کنند تاثیراستراتژیک داشته باشد.
دوران مدرن جهان را به عنوان یک بازار جهانی به تصویر کشیده است اما این به چه معناست؟ آیا این بدان معنی است که شما می توانید مدل موفقیت آمیز کسب و کار خود را در هر بازاری در هر جای دنیا ارائه دهید؟ اگر مشاغل محلی خود را تا حدی توسعه داده اید که اکنون برای تسخیر صادرات احساس آمادگی می کنید ، وقت آن است که استراتژی بازاریابی دیجیتال را که باید از آن استقبال کنید ، عمیقاً بررسی کنید!
بازاریابی بین المللی هرگز کار ساده ای نیست. از درک بازار هدف از نظر بخشها و قلمروهای مختلفی که با آنها در ارتباط خواهید بود گرفته تا درک درستی از نحوه کانال گذاری محصولات و خدمات خود و مدیریت تحویل و معاملات ، بدون شک این امر شامل تحقیقات زیادی است. اگر به تیم مشاوران تکیه می کنید ، راه آسان تر خواهد بود ، اما اگر خودتان با تحقیقات پایه مقابله می کنید ، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح و دقیق را جمع آوری می کنید. به یاد داشته باشید که هر جستجوی در Google اطلاعات زیادی به دست می آورد و شما باید رمزگشایی کنید که چقدر این داده ها صادق ، دقیق و به روز هستند. اگر به داده های رسمی منتشر شده توسط نهادها و سازمان هایی که دارای اعتبار جدی هستند اعتماد کنید ، بهتر خواهید بود
اگر مشاغل صادر کننده کالا یا خدمات هستید ، یک روش سنتی برای یافتن مشتری های بالقوه در مقابل استفاده از بازاریابی دیجیتال وجود دارد. به طور سنتی شرکت ها شرکت های شریک پیدا می کردند ، از نمایشگاه ها بازدید می کردند ، به دنبال شرکت های صادراتی می گشتند ، یا حتی برای گسترش در بازار صادرات کسب و کارهای فیزیکی ایجاد می کردند. تمام این فعالیت های فوق هزینه های بالایی را متحمل می شوند و زمان زیادی برای تلاش برای ورود به بازارهای صادراتی جدید نیاز است. با بازاریابی آنلاین ، با پاسخ به کسانی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه در هر کشور / قلمرو مورد نظر خود هستند ، تبلیغات محصولات و خدمات خود را شروع می کنید. مفهوم استفاده از بازاریابی دیجیتال برای صادرکنندگان به عنوان صادرات دیجیتال مطرح می شود و این چیزی است که به طور گسترده در Google گفته می شود تا به شرکت ها کمک کند تجارت خود را در کشورها و مناطق مختلف گسترش دهند.
برای بازاریابی صادرات دربازارهای بین المللی ؛چندین ابزار توسط Google برای تجارت شما وجود دارد که می تواند از آنها استفاده کند تا تجارت صادراتی خود را با موفقیت در مقیاس بندی کنید. به آسانی به نظر نمی رسد. عوامل زیادی وجود دارد که شرکت باید هنگام صادرات آنها را در نظر بگیرد. برخی از آنها ارز ، زبان محلی ، روش های پرداخت ، رقبا در آن بازار ، پتانسیل تجارت و غیره هستند.
محتوای این فایل درمحورهای استراتژیک به شرح زیر تنظیم و تدوین شده است:
ارائه روش های نوین بازاریابی دیجیتال در عرصه بین الملل
معرفی کاربردی کانال ها و ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال بین المللی
معرفی شیوه های اندازه گیری اثربخشی کانال ها و رقبا
معرفی کامل امکانات گوگل برای بازاریابی محصولات و خدمات و روش های کاربرد آن
معرفی کامل امکانات بازاریابی شبکه های اجتماعی بین المللی به همراه برنامه عملیاتی
معرفی کانال های خاص ورود به بازارهای بین المللی
ستراتژی های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در بازارهای بین المللی
استفاده از ابزارهای دیجیتال در تحقیقات بازار و هدف گذاری صادراتی
ارتقاء علمکرد و کاهش هزینه های بازاریابی دیجیتال در بازارهای صادراتی
روابط عمومی دیجیتال و نقش آن در بازارهای بین المللی
بلاکچین و ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در صادرات
روش های نوین پرداخت و تبادلات ارزی و ریالی در صادرات
مکاتبات بازرگانی دیجیتال(اینترنتی) در صادرات
صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و سرویس های دیجیتال
امروزه با توجه به کمرنگ شدن مرزهای تجارت، ارز آوری و رونق اقتصادی در قالب تجارت خارجی دارای اهمیت خاصی برای کشورها می باشد، از این رو صادرات از جایگاه ویژه ای در اقتصاد کلان دولت ها برخوردار می باشد. از این رو شناخت بازارهای خارجی، چگونگی ورود به بازارهای هدف، پایه و اساس صادرات را تشکیل داده ، و این امر جز پیمودن مراحل بازاریابی نوین با روش های علمی قابل اجرا نمی باشد. تحقیقات در خصوص بازارهای هدف و تعیین چگونگی استراتژی بازاریابی و روش های مرسوم و مورد استفاده کشورهای مختلف می تواند زمینه حضور در بازارهای خارجی را فراهم آورده و از این مسیر ارز آوری و سود سرشاری نصیب واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری را ایجاد نماید. از این رو حضور فناوری اطلاعات در حوزه صادرات موجب تسهیل در امر صادرات کالا و خدمات صادراتی در بازارهای جهانی می گردد.
در این فایل سعی بر آن است تا با معرفی روش های نوین در بازاریابی با رویکرد صادرات به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری بخش خصوصی و دولتی امکان بهره مندی از ظرفیت های آنان برای ورود به بازارهای هدف فراهم آید. و
هدف:
شناخت استراتژی بازاریابی صادراتی ورود به بازارهای جهانی
راهبردها :
۱) آشنایی با روشهای نوین بازاریابی بین المللی (بازاریابی شبکههای اجتماعی، نورو مارکتینگ، برند سازی، بازاریابی دهان به دهان، چریکی، بسته بندی خلاق، کمپین ها و …)
۲) استفاده از فناوری اطلاعات در تحقیقات بازار
۳) آینده بازاریابی صادراتی
۴) آشنایی با فرهنگ بازارهای صادراتی و نحوه بازاریابی در کشور های هدف
۵) تعیین استراتژی بازاریابی نوین در بازارهای بین المللی
۶) موانع بازاریابی صادرات و راهکارهای برون رفت از آن
۷) معرفی بانکهای اطلاعاتی کسب و کارها و مشاغل کشورهای جهان
۸) چگونگی شناسایی رقبا و بازرگانان فعال در حوزه های مختلف صنعت
۹) نقش فناوری اطلاعات در حوزه صادرات
شایان ذکر است که در این فایل ،علاوه بر جمع آوری اطلاعات علمی و تحقیقات بازاریابی به صورت پاورپوئینت؛مطالعه موردی در ارتباط با بازار یابی صادرات ازجمله :
لینک بازاریابی این فایل که مخصوص نام کاربری شما ایجاد شده است را کپی و در شبکه های
اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود منتشر کنید و از 10 تا 15 درصد پورسانت بازاریابی فروش این
فایل بهره مند شوید.
دیدگاه خود را ثبت کنید