دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار ومدیریت ذائقه مشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۶۹ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد با تامل درموفقیت شیائومی یک نکته کلیدی در بازاریابی و شناخت بازارهای هدف ؛همچنین مدیریت ذائقه مشتریان گوش زد می گردد.وآن هم این که موفقیت شیائومی را؛نه سابقه درخشان و نه هزینه های کلان رقم زده است که اگر اینطور بود.نوکیا و موتورولاهم درسابقه درخشان و هم در هزینه های کلانی که به محصول خویش انجام داده بودند.بطورحتم خیلی جلوتر از شیائومی حرکت می گردند. این غول موبایل چینی باشناخت بازار و مدیریت ذائقه مشتریان و مهم تر این که با مزیت رقابتی فروش آنلانین به این موفقیت دست یافته است. محورهای اصلی سبک بازاریابی و فروش اختصاصی و خاص حمایت شرکت چاینا موبایل از این شرکت اما رمز موفقیت این شرکت چه بود؟ شناخت دقیق بازارهای هدف و پوشش طیف وسیعی از سلایق و توجه به نیاز آنها تاریخچه شرکت شیائومی ماموریت شرکت شیائومی چشم انداز شرکت شیائومی اهداف شرکت شیائومی استراتژی شرکت شیائومی خط مشی ها شرکت شیائومی محصولات و خدمات شرکت شیائومی ارزش ها شرکت شیائومی تحلیلSWOT شرکت شیائومی
فهرست شیائومی با ویرایش جدید
معرفی شیائومی
زنجیره زیستبوم و اکوسیستم شیائومی
چشم انداز برند شیائومی
مدل تجاری شیائومی
تنوع محصولات شیائومی
بازار جهانی گوشیهای هوشمند شیائومی
اینترنت اشیاء و محصولات سبک زندگی
خدمات اینترنت
مدل تولید درآمد شیائومی
آمیخته بازاریابی در شرکت شیائومی
شیائومی و استراتژی رسانههای اجتماعی اتخادشده
جلب اعتماد طرفداران
فروش مستقیم به طرفداران خود و تبلیغ نام تجاری
کمپینهای شیائومی
#MiIndia - کمپین رسانههای اجتماعی در توییتر بهواسطه Mi India
نکات مهم راهبردی تجارت شیائومی
گردهمایی و به کار گیری طرفداران
تولید محصولات استثنایی با خدمات مقرونبهصرفه
بهینهسازی منظم محصولات و خدمات
مشارکت گسترده جامعه و رسانههای اجتماعی
دسترسی بتا به ابزارها
تجزیه و تحلیل PESTLE در شیائومی
تجزیه و تحلیل SWOT شیائومی / ماتریس SWOT
آمیخته بازاریابی درشیائومی
مسیر بازاریابی سخت کوش شیائومی – مطالعه موردی استراتژی بازاریابی
درباره شیائومی
بازار هدف و استراتژی تقسیم بندی شیائومی
مخاطبان هدف شیائومی
ترکیب بازاریابی شیائومی
استراتژی محصول شیائومی
استراتژی قیمت شیائومی
استراتژی مکان و توزیع شیائومی
استراتژی تبلیغاتی شیائومی
سفیران برند شیائومی
فروش فلش توسط شیائومی
انجمن MI شیائومی
مدل 7اس مکینزی در شیائومی
تجزیه و تحلیل بازاریابی شیائومی 5C(5c Marketing)
دیدگاه خود را ثبت کنید