بسیاری از تبلیغات برند و شرکتها به صورت مستقیم در محلهای برگزاری بازیهای جامجهانی نمایش داده میشوند، بسیاری دیگر در بین برنامههای تلویزیونی مرتبط با جام جهانی و ما بین بازیها به نمایش در میآیند و تعداد کثیری از آنها نیز به صورت غیر مسقیم به این رویداد پرمخاطب اشاره میکنند .
تب فوتبال در ایران نیز همانند سایر کشورها این فرصت را برای کسب و کارها و همچنین شرکتهای مارکتینگ و تبلیغاتی فراهم میآورد تا در حین این رویداد بزرگ ، توجه مخاطبین را جلب نموده و به معرفی محصولات خود بپردازند. این تاثیرات به صورت آگاهانه و گاها به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطب نقش میبندد.
دیدگاه خود را ثبت کنید