مدیران امروزی جهانی می اندیشند و محلی عمل می کنند یعنی محصولاتی تولید می کنند که علاوه بر تامین نیاز و ذائقه مشتریان داخی،دارای جذابیت ویژه ای نزد مشتریان خارجی نیز می باشند و به نوعی ایجاد نوستالژی و وابستگی بین المللی برای کالاها خود ایجاد می کنند.
درتعریف بازاریابی بین المللی آمده است« بازاریابی بینالمللی، در سادهترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در موردآمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیمگیری کند. پیچیدهترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان میباشد.»جهانی که هروز تازه تر و همراه با تغییر و تحول پرشتاب می باشد و نوشوندگی آن خارج از تصور بشر امروزی است.
دیدگاه خود را ثبت کنید