دانلود پاورپوینت تبليغات از طريق پست الكترونيكي با فرمت ppt ودر 72 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت تبليغات از طريق پست الكترونيكي
• با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است.
•تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است.
•این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری می شود . ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.
انواع تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک
•خبرنامه های اینترنتی
• این خبر نامه ها توسط شرکت یا نماینده فروش شرکت تهیه شده و برای گروه خاصی که علایق مشترکی در مورد کالا و خدمات دارند ارسال می شود .
•گروههای گفتگو
• این گروهها در میان جمعی با علایق مشترک ایجاد می شوند. در این نوع تبلیغات پیام الکترونیکی که برای اعضاء فرستاده می شود، گفتگویی را در مورد موضوعی خاص میان آنها ایجاد می کند.
•ارسال پیامهای تبلیغاتی بر اساس علایق افراد عضو کانالهای بازاریابی
تبليغات از طريق پست الكترونيكي
•مهمترين اصل در بازاريابي از طريق پست الكترونيك يا Email Marketing آن است كه ارسال كننده پيام هاي بازرگاني بايستي قبلاً از مخاطب «اجازه بگيرد» و اين همان چيزي است كه كمتر شركت يا سايت تبليغي اينترنتي زحمت رعايت آن را به خود داده است.
•شركت هاي معتبر، هيچگاه نامه يا خبرنامه اي را بدون «درخواست» و «اجازه» صريح و قاطع (در برخي موارد پس از حداقل دو بار تاييد مخاطب) براي كسي (در اينجا كاربر اينترنتي كه داراي آدرس پست الكترونيكي است) ارسال نمي كنند.
بازاریابی مبتنی بر پست الکترونیکe-mail Marketing
•تعریف:
نوعی بازاریابی مستقیم که از ایمیل به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباطات تجاری و یا پیامهای مرتبط با مسائل مالی مخاطبان استفاده می شود. این واژه اشاره دارد به:
•ارسال پیامهای ایمیل با هدف افزایش ارتباط تجاری با مشتریان فعلی، بالا بردن وفاداری مشتری و تکرار تجارت
•ارسال پیامهای ایمیل با هدف بدست آوردن مشتریان جدید و یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید در زمان کوتاه
•اضافه کردن تبلیغات به پیامهای ایمیل از طرف شرکتها و فرستادن آن به مشتریان
پاورپوینت تبليغات از طريق پست الكترونيكي
اهمیت e-mail Marketing
•بیشتر از آنچه سرمایه گذاری کرده اید بدست می آورید
•بسیار هدفمند است (سفارشی سازی پیام)
•قابلیت اندازه گیری (محاسبه تعداد ایمیل فرستاده شده، تعداد ایمیل های باز شده، چه کسی آنها را باز کرده اند، تعداد افراد غیر عضو و ...)
•آسان بودن
•ارتباط قوی با مشتریان
•اتوماتیک بودن (استفاده از ابزاری بنام autoresponder برای ارسال پیامهای رقابتی)
•سریع و کارآمد
دیدگاه خود را ثبت کنید