دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات با فرمت pptx ودر 48 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
بازگشت ادیداس
کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود
مثال :
یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد
پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد
کوکاکولا در سال های دهه 60 جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است
کلاسیکها
نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طولانی باشد
مثال
شخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند
کلاسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز
دیدگاه خود را ثبت کنید