پاورپوینت روان شناسی فروش و نقش آن در افزایش وفاداری مشتریان تکراری

13,000 تومان

14 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

توضیحات محصول

امروز دنیای کسب‌وکار، دنیای خلق رشد ((growth hacking) و استارتاپ‌های قدرتمند است. در نتیجه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها به دنبال مشتریان جدید هستند در حالی که این کار ۷ برابر روش‌های حفظ مشتریان موجود هزینه دارد. اگرچه جست‌وجو برای مشتریان جدید و تلاش برای افزایش دامنه‌ی مشتریان کار اشتباهی نیست اما نباید از ارزش مشتریان موجود و حفظ وفاداری آنها به برند غافل شد.

بر مبنای تحقیقات شرکت تحلیل بازاریابی سام‌آل میزان ۲۵ تا ۴۵ درصد درآمد کسب‌وکارهای پایدارِ موجود در شبکه‌ی سام‌آل ((SumAllتوسط مشتریان تکراری ایجاد می‌شود. نکته‌ی مهم‌تر اینکه در دوران‌های رکود اقتصادی، این مشتریان ثابت هستند که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند. کسب‌وکارهایی با بیش از ۴۰ درصد مشتریِ تکراری نسبت به کسب‌وکارهای با تنها ۱۰ درصد مشتری تکراری، تا ۵۰ درصد درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

وفاداری به برند یکی از دارایی‌هایی است که کسب‌وکارها به سختی به دست می‌آورند؛ دست‌کم در گذشته این طور بود. به طور معمول، کسب‌وکارها بر تجربه‌ی خوشایندی که مشتریان از محصول یا خدمت آنها و یا از برخورد کارکنان‌شان داشتند، تکیه می‌کردند. هنوز هم می‌توان به مشتریان یک تجربه‌ی دلپذیر ارائه کرد اما بسیاری از کسب‌وکارها نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند.

بررسی منشورشرکت های موفق نشان می دهد«!اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را به پشتوانه‌ی مشتریان وفادار و سینه‌چاکان برندتان توسعه دهید، باید کاری فراتر از پاسخ به نیازهای مشتریان عمده انجام دهید. وفاداری به برند ارزان به دست نمی‌آید اما مانند هر دارایی باارزش دیگری در زندگی (یا کسب‌وکار)، ارزش تلاش کردن را دارد. مهم نیست کدام روش را انتخاب می‌کنید، فقط مطمئن شوید کاری می‌کنید که کسب‌وکارتان فراموش‌نشدنی و جایگزین کردن آن غیرممکن شود

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت روان شناسی فروش و نقش آن در افزایش وفاداری مشتریان تکراری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

این فایل با شناسه انحصاری 18802 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

پاورپوینت روان شناسی فروش و نقش آن در افزایش وفاداری مشتریان تکراری
پاورپوینت روان شناسی فروش و نقش آن در افزایش وفاداری مشتریان تکراری

13,000 تومان

13,000 تومان

14 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
@ دانلود و خریدمقالات وفایل های کارآفرینی ومدیریت بازاریابی،مشاوره کسب وکار
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز