فایل word و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: ۳
بخشی از متن:
برای اینکه تصمیم ها وفعالیتهای مرتبط با برنامه ریزی درسی ،آگاهانه ،منطقی وعملی باشند ،بایستی برپایه اصول،معیارها وضابطه های معتبری استوار باشد.
این اصول ومعیارها را می توان از نتایج ویافته های پژوهشهای انجام شده در زمینه ها و رشته های مختلفی بدست آورد تا اساس وبنیادی عقلانی برای برنامه ریزی درسی ایجاد کنند.
مطالعه وکاربرد اصول ، قوانین ویافته های علمی در زمینه های فلسفی ،روانی و اجتماعی ، برنامه درسی را متکی به مبانی علمی خواهد کرد.آگاهی وتسلط معلمین وبرنامه ریزان براین مبانی ،ضامن موفقیت کار آنها،بهبود آموزش ویادگیری ونهایتا افزایش کارایی نظام آموزشی وپرورش مطلوب فراگیران خواهد شد.
دیدگاه خود را ثبت کنید