عنوان پژوهش:
تأثیر مدیر فروشگاه خرده فروشی در توسعه رابطه برند کارکنان خط مقدم ،عملکرد خدمات و وفاداری مشتری
اهمیت مدیران برای عملکرد موثر کارکنان خط مقدم سازمانی بسیار زیاد می باشد. همانطور که توسط موری و ایوانز (۲۰۱۳) بیان شده است ، مدیران خرده فروشی با توجه به نقش کلیدی آنها در اجرای استراتژی های خرده فروشی از طریق رفتارها و نگرش هایی که بر کارکنان خط مقدم القاء می کنند ، برای عملکرد کارآمد یک شرکت بسیار مهم هستند. با این حال ، همانطور که در تحقیقات فعلی ذکر شده است ، مطالعاتی که دیدگاه های مدیران خرده فروشی و کارکنان خط مقدم را ادغام کرده باشند ، به ویژه در رابطه با نتایج کلیدی فروشگاه ، نایاب هستند. اگرچه گراوال و لوی (۲۰۰۷) بیش از یک دهه پیش خواستار تحقیقاتی شدند که نقش کلیدی رهبری را که توسط مدیران خرده فروشی ایفا می شود ، بررسی کنند با این حال مطالعات نسبتاً اندکی تأثیر مدیر خرده فروشی بر کارکنان خط مقدم و نتایج فروشگاه را بررسی کرده اند.
فایل پاورپوینت مربوط به درس مدیریت استراتژیک بازاریابی
تعداد 15 اسلاید
دیدگاه خود را ثبت کنید