این پاورپوینت در مورد شناسایی ساختار بازار برای نظارت بر رقابت محصول با استفاده از مدل هوشمند مبتنی بر رفتار مصرف کننده در 17 اسلاید شامل : چکیده ، مقدمه، بازار محصول و روش های سنتی، روش های تحلیل قبلی برای شناسایی ساختار بازار، تحلیل نبوغ تجاری با استفاده از بیگ داده های کلیک ها ، مدل CBBI ، مدل BLR به روز شده، آزمایش فرضیه و تعیین بهترین بازه زمانی، نتایج نظری، پیامدهای مدیریتی، محدودیت ها و مسیرهایی برای تحقیقات آتی می باشد.
موضوع مقاله:
شناسایی ساختار بازار برای نظارت بر رقابت محصول با استفاده از مدل هوشمند مبتنی بر رفتار مصرف کننده
قسمتی از متن:
هدف این مقاله ارائه یک مدل مبتنی بر رفتار مصرف کننده (CBBI) برای شناسایی ساختار بازار به منظور نظارت بر رقابت محصول است. از هوش رقابتی استخراج شده از داده های کلیک استریم تجارت الکترونیک در چین برای بررسی ارتباط بازخورد رفتاری ناهمگون مصرف کنندگان ، یعنی کلیک ، اضافه کردن به موردعلاقه ها، زمان مرور ، افزودن به سبد خرید و حذف از- سبد خرید ، برای تصویرسازی ساختار بازار محصول رقابتی و پیش بینی فروش در سطح محصول استفاده می کنیم.
تحقیق حاضر با توجه به عملکرد فعالیت های ناهمگون مصرف کنندگان ، سه بخش مختلف از ساختار بازار رقابتی را در یک نقشه ادراکی به تصویر کشیده و محور افقی آن به عنوان نشانه ای از روند صعودی فروش محصول نشان داده شده است. مشخص شد که دوره پنج روزه قبلی بهترین دوره پنجره زمانی برای تاثیر حافظه مصرف کننده بر پیش بینی فروش محصول است. این فرضیه با این مفهوم که فروش محصول وابسته به دوره است ، پشتیبانی می شود. نتایج BLR به روز شده پیشنهادی نشان می دهد که بازخورد اضافه کردن به مورد علاقه ها، افزودن به سبد خرید و حذف از سبد خرید تأثیرات مثبتی بر میزان فروش محصول دارد در حالی که کلیک و زمان مرور اثر معکوس دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید