یکی از نقش های مهم بازاریابی، افزایش تعداد و کیفیت تعاملات در DBP در عین کاهش هزینه های معامله برای کاربران و هزینه های تولید برای DPB می باشد. تعاملات DBP ها و داده های حاصل از این طریق عامل اصلی خلق ارزش و تخصیص ارزش در این پلتفرمها هستند. با این وجود ، چالش های متعددی برای خلق ارزش و تخصیص ارزش وجود دارد ، زیرا DBP نیازهای انواع مختلفی از کاربران را برآورده می کند. بنابراین ، DBP ها باید تعاملات بین کاربران در طرف های مختلف یک پلتفرم را به دقت هماهنگ و مدیریت کنند. برای محققان ، فرصت های زیادی برای مفهوم سازی مجدد برخی از نقش های سنتی بازاریابی در زمینه DBP وجود دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید