چکیده
•دوگانگي از جمله ويژگي هاي كسب وكارهاي پويا در پاسخگويي مناسب به فضاي رقابتي كنوني محسوب مي شود• بازارگرايي و نوآوري از جمله توانمندي هاي پويايي هستند كه كسب وكارها براي كسب مزيت رقابتي به آنها اتكا مي كنند.
در اين تحقيق به منظور اندازه گيري راهبردهاي اكتشاف و بهره بردار ي در حوز ة توانمندي هاي بازارگرايي و نوآوري بنگاه، پرسشنامه اي حاوي شاخص هاي سنجش دوگانگي بازارگرايي و نوآوري در ميان مديران و كارشناسان بنگاه هاي ايراني فعال در صنعت مواد غذايي توزيع شد.
پويايي كسب وكار، دوگانگي، راهبردهاي بازارگرايي، راهبردهاي نوآوري، عوامل كليدي موفقيت بنگاه.
دیدگاه خود را ثبت کنید