دانلود پاورپوینت بازاریابی با فرمت ppt ودر 54 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت بازاریابی
بازاریابی:
اساس آن تمرکز بر نیاز مشتریان است یعنی شما
محصولات یا خدمات خاص خود را در چارچوب بازار
در کنار محصولات و خدمات رقابتی دیگر به پادشاهان و
مشتریان بازار عرضه کنید.
پاورپوینت بازاریابی
بازاریابی بر پایه آموزش استوار است:
1- درباره خود محصول
2- مزایای محصول
3- نقاط قوت محصول و نقاط ضعف محصولات گذشته
4- جزئیات و اصل محصول
وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری
رویکردهای بازاریابی در هر کشور به سطح تمدن مادی کشورها،فرهنگ کشورها و پذیرش تکنولوژی
جدید توسط مصرف کننده بستگی دارد.
در کشورهای پیش رفته صنعتی رویکرد استفاده از اسکناس پلاستیکی و کارت اعتباری و رویکردهایی
که در این زمینه وجود دارد کوششی است که بازاریابان برای پیدا کردن مشتری دارد نه خریدار.
تفاوت مشتری با خریدار
اگر کالایی در بازار موجود باشد که نتوان برای آن جایگزین پیدا کرد در این صورت دو حالت وجود د ارد:
1-خریداری که در صورت پیدا شدن کالا جایگزین دیگری جهت این کالا آن را خریداری نماید.
2-خریدار که همچنان بر خرید خویش پایبند باشد و به دنبال جایگزین نباشد.
که حالت اول صرفا” یک خریدار و حالت دوم یک مشتری است.
آیا بازاریاب می تواند یک استراتژیست شرکت خود باشد؟
نابراین بازاریاب ابتدا نیاز به کالاهایی را که در بازار وجود ندارد را ایجاد می کند.
مسئولیت های پیدا کردن گروه هایی از مصرف کنندگان و خریداران را که نیاز به کالا و خدمات دارند به عهده
دارد و برای کالا و خدمات توانایی دارد.
عطری می سازد که مصرف کننده طالب چنین بوی دلپذیر باشد.
پاورپوینت بازاریابی
4مرحله بازاریابی،توزیع،پخش،قیمت گذاری و .....می شویم اما در این جا مهم آن است که کالا خریدار داشته
باشد.
بایدها و نبایدهای بازاریابی
عده کثیری از بازاریابان وقتی که اوضاع مالی روبه راه نیست و درآمدشان کاهش یافته،برای
اینکه مخارج کسب و کارشان را پایین بیاورند،فعالیت های بازاریابی را محدود می کنند با اصلا” متوقف
می سازند و معمولا” ساده ترین چیزهایی که به نظرشان هزینه بر می آید ایمیل های مستقیم،تبلیغات در
اینترنت و دیگر روش ها ییست که چندان هم پر خرج نیستند ولی قطع کردنشان آسان تر از همه است.این
اقدامات ساده همان هایی هستند که می توانند کسب و کار ضعیفتان را رونق دهند و اگر از ادامه آنها دست
بکشید نه تنها کمکی به بقای کارتان نمی کنید بلکه شانس شکت را هم بالا می برید.این بازاریابان در چنین
اوقاتی مدت زیادی را برای بررسی و تحلیل نتایج کارهای قبلی بازاریابیشان صرف می نهند و در همین
مدت طولانی است که با متوقف شدن فرستان ایمیل،پیام های فروش،حضور در موتورهای جستجو و تبلیغات
و بندهای اینترنتی،شانس پیشرفت و رشد کسب و کارشان را از دست می دهند.
دیدگاه خود را ثبت کنید