دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش با فرمت pptx ودر 33 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت تکنیک های فروش
مفهوم بازاریابی
مفهوم بازاریابی بر عکس مفهوم فروش دارای گامی از بیرون به داخل است این مفهوم با یک بازار کاملا تعریف شده آغاز می شود روی نیازهای مشتریان تاکید دارد کلیه فعالیتهای بازاریابی را هماهنگ می کند که به نحوی مشتریان را متاثر می سازد و با تامین رضایت مشتریان سود می آفریند . شرکتها تحت لوای مفهوم بازاریابی کالاهایی را تولید می کنند که مشتریان می خواهند و بدین وسیله رضایت مشتریان را تامین می کنند و سود می آفرینند.
مفهوم فروش
مفهوم فروش از داخل به بیرون می نگرد و از کارخانه شروع می شود به محصولات و کالاهای
موجود شرکت توجه دارد و به دنبال کسب فروش سود آور می باشد. این مفهوم تلاشهای فروش و
تبلیغات پیشبردی قابل ملاحظه ای را می طلبد.
بطورکلی موفقیت در فروش به سه عامل بستگی دارد:
1-توانایی که یک خصلت ذاتی است.
2-آموزش که اکتسابی است.
3-نگرش مثبت در حرفه فروش.
فروشنده موفق کیست ؟
توانایی فروختن سلامتی جسمانی
تمایل به کسب درآمد ریسک پذیر
ظاهری خوب و آراسته دوراندیش
غرور شغلی ، حرفه ای و سازمانی توانایی مشورت دادن به سایرین
مهارتهای ایجاد ارتباط با سایرین قوه خلاقیت
صداقت و امانت داری قابلیت پیروزی بر ترس
توانایی جلب سایرین تمایل و قابلیت بهبود وضعیت موجود
نیاز به کسب موفقیت شوخ طبعی
اهمیت دادن به سایرین و محیط اطراف نگرش مثبت
حافظه خوب خود اتکایی
ظرفیت کار سنگین قابلیت انتقاد از خود
دور بودن از احساسات و منطقی بودن صبر و حوصله
مراحل کلیدی فروش:
1-برقراری تماس با مشتری
2-کشف نیازهای مشتری
3-کسب تعهد مشتری برای خرید
4-معرفی و ارائه محصول
5-پاسخ به ابهامات و ایرادات مشتری
دیدگاه خود را ثبت کنید