دانلود پاورپوینت دستورالعمل هاي نحوه تشويق و تنبيه كاركنان با فرمت pptx ودر 13 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت دستورالعمل هاي نحوه تشويق و تنبيه كاركنان
دستورالعمل هاي نحوه تشويق و تنبيه كاركنان
موضوع مواد 8 و 12 طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري
ماده 1: تعاريف
ارباب رجوع : شخصي است كه جهت دريافت خدمت يا كالا در چهارچوب قوانين و مقررات عمومي به دستگاه هاي مشمول مصوبه مراجعه مي نمايد.
ماده 2:
•واحدهاي ستادي دستگاه هاي اجرايي كه بطور مستقيم با مردم و ارباب رجوع براي ارائه خدمات در ارتباط نمي باشند با تشخيص دستگاه مربوطه مشمول اين مصوبه نمي گردند.
ماده 3:
•در پايان ارديبهشت هر سال 5 % از كاركنان كه بيشترين درصد برخورد مناسب را داشته اند به شرط اينكه هيچ گونه برخورد نامناسب نداشته اند ، انتخاب و جهت تشويق به رييس دستگاه يا واحد سازماني مربوط معرفي مي نمايد.
ماده 4:تشويق ها:
•تشويق با امضاي رييس دستگاه يا واحد سازماني با درج در پرونده كارگزيني مستخدم
•حداكثر يكماه حقوق و مزايا بعنوان پاداش موضوع ماده 43 قانون استخدام كشوري
ماده 5:
•ارسال اسامي پرسنل منتخب به شوراي تحول اداري دستگاه
•بهره مندي از اولويت در استفاده از فرصت هاي شغلي
•يك سال تعجيل در ارتقاي گروه
ماده 6:
•جمعبندي نظرات ارباب رجوع توسط واحد امور اداري
•ارسال نتايج جمعبندي شده نظرات به شوراي پيشنهادات
•در صورت امتياز آور بودن پيشنهادات ، ارائه جايزه به فرد پيشنهاد دهنده
ماده 7:
•رسيدگي به سوء عملكرد كاركنان در اين موارد صورت ميگيرد:
–گزارش بازرسان
–شكايات ارباب رجوع
–ساير ساز و كار هاي نظارتي از نتايج نظرسنجي
دیدگاه خود را ثبت کنید