دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سیدجوادین و اسفیدانی با فرمت pptx ودر 217 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سیدجوادین و اسفیدانی
اهداف فصل اول
آشنايي با نقش مصرف کننده در بازار و نگاه فرايندي به آن
آشنايي با اصول اخلاقي در بازاريابي
آشنايي با ارتباط رفتار مصرف کننده با ساير علوم
آشنايي با مصرف در دوران پست مدرن
مقدمه
نقش مصرفكنندگان در بازار
تئوري نقش
تاثير مصرف کنندگان بر استراتژي بازاريابي
بخش بندي بازار
اعتبار بخش بندی بازار
مصرف کنندگان درون بخشها از نظر نيازهاي محصولي به يکديگر شبيه باشند، و نيازهايشان با مصرف کنندگان ساير بخشها فرق کند.
تفاوتهاي مهم بين بخشها شناسايي شود.
بزرگي بخش، به گونهاي كه توجه به آن ارزشمند باشد.
مصرف کنندگان هر بخش را بتوان با آميخته بازاريابي مناسب جذب كرد.
مصرف کنندگان درون بخشها به آميخته بازاريابي طراحي شده براي آنها پاسخ دهند.
پاورپوینت خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سیدجوادین و اسفیدانی
تمرين کلاسی
تابلوی 1-1 را مطالعه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:
مصرف محصولات سراميكي تحت تاثير چه عواملي است؟ آنها را تحليل نماييد.
چه عوامل ديگري در مصرف ليوان دخيل است؟ چگونه ميتوان اين بازار را بخشبندي کرد؟
تابلوی 1-2 را مطالعه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:
در خصوص يافتههاي اين تحقيق بحث نماييد؟ چقدر اين تحولات در جامعه ما جدي است؟
مطالعات مشابهي در اين خصوص پيدا نماييد. آيا مطالعات ديگر نيز اين نتايج را تاييد ميكنند؟
اين تحولات چه تاثير در بازارهاي ما دارد؟
اثر بازاريابي بر مصرف کنندگان
فرهنگ عامه
معني مصرف
تمرين کلاسی
تابلوی 1-4 را مطالعه و به سوالات زیر پاسخ دهید:
بر اساس ابعاد ارایه شده در این تابلو، تفاوت ليگها فوتبال و واليبال كشورمان را با هم مقايسه كنيد.
با توجه به مولفههاي مورد مطالعه در اين تحقيق، چگونه ميتوان از اين يافتهها در جهت بازاريابي ليگهاي ورزشي استفاده كرد؟
مشتريان ليگهاي فوتبال ايران را شناسايي كنيد، سپس آنها را طبقهبندي نماييد. هر يك از مشتريان چه انتظاراتي از ليگها دارند و چگونه بايد به اين انتظارات پاسخ داد؟ آن را با نتايج تحقيقي در خصوص مشتريان بيسبال در آمريكا انجام شده است، مقايسه نماييد.
نام تجاري در ليگ فوتبال ايران چه كاركردي دارد. آن را تحليل كنيد.
اصول اخلاقي بازاريابي
گرايش مصرف کنندگان به خريد محصولات اخلاقي
تجويز استانداردهاي اخلاقي
رفتار مسؤلانه
روانشناسی خرید
مكتب زيست شناختي
مكتب رفتارگرايي
مكتب روانكاوي
مكتب شناختگرايي
مكتب انسانگرايي
بازاریابی نروني
دیدگاه خود را ثبت کنید