توضیحات محصول
پاورپوینت شناخت بازار داوطلب
قسمتی ازمتن پاورپوینت
مقدمه
پيدايش گروه هاي جديد تحت عنوان گروه هاي داوطلب
فعاليت عمده اين گروه ها بيشتر براي رفاه و آسايش جامعه مي باشد
اهميت اقتصادي اين بخش بسيار قابل ملاحظه است( در انگلستان 40 بيليون پوند درآمد و 11 بيليون پوند هزينه)
اگرچه ميزان داوطلب شدن افراد افزايش داشته است اما علائمي وجود دارد كه نشان مي دهد اين ميزان به اوج خود رسيده است
با شديد شدن رقابت براي جذب داوطلبان و افزايش توجه مديران به جذب و نگهداري داوطلبان ، تكنيك هاي بازاريابي نقش بسيار مهمي را ايفا مي كنند.
هدف
هدف از اين مطالعه شناسايي استراتژي هاي مؤثر بازاريابي براي كمك به بازاريابان و مديران داوطلبان جهت شناخت بخش داوطلبي و ايجاد شرايط مناسب براي جذب افراد داوطلب مي باشد.
اركان تشكيل دهنده ي مدل بازاريابي داوطلب
تعريف داوطلب (What)
زمينه فعاليت هاي داوطلبانه (Where)
ويژگيهاي داوطلب ( Who )
انگيزه هاي داوطلب ( Why )
تعريف داوطلب (What)
" داوطلب به عنوان فردي تلقي مي گردد كه به صورت آزادانه قسمتي از وقت ، مهارت يا خدمات خود را رايگان و بلاعوض به سازمان يا گروهي خاص ، اختصاص مي دهد "
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید