دانلود پاورپوینت مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش با فرمت pptx ودر 19 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی ازمتن پاورپوینت مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش
سیستمهای کانالی در بازاریابی
تعریف: تمام سیستم های فعال در فرایند رساندن یک محصول یا خدمت به مشتری هستند و با تمام نیازهای مشتریان سر و کار دارند .
تقسیم بندی: پیچیدگی سیستم های کانالی در شش سیستم عمده بازاریابی به هم وابسته هستند.
اهمیت یکپارچگی سیستمهای کانالی
یکپارچگی: سیستم های کانالی می توانند فعالیت های بازاریابی، فروش، تدارکات، آزمایش وتحویل و سایر فعالیت ها را با هم ارتباط داده و تغییر شکل دهند . افزایش قدرت سازمان در بازار از یکپارچه سازی سیستم های کانالی با حوزه های کارکردی سازمان، ناشی می شود .
تاثیرگذاری: مشکل اینجاست که تغییر در هرکدام از کانال ها می تواند بر سایر کانال ها تأثیر بگذارد .
نتیجه: بنابراین، سیستم های اطلاعات پشتیبانی باید با یکدیگر هماهنگ و حتی یکپارچه شوند.
تقسیم بندی سیستمهای کانالی :
1- روابط با مشتری (حق با مشتری است)
2- کانال های توزیع و نوآوری های داخل
3- فروشگاه، مدیریت بازاریابی
حق با مشتری هست
مشتری عضوی از خانواده: امروزه برای شرکت ها بسیار ضروری است که مشتریان خود را شناخته و با آنها مانند افراد یک خانواده اشرافی رفتار کنند .
نوآوری: محصولات و خدمات نو و ابداعی، تبلیغات موفق، سفارشی کردن و خدمات در سطح بین المللی به مشتریان، برای سازمان ها لازم است.
مشورت: مشورت با مشتری و رفع اشکالات سازمان اهمیت دارد.
رضایت: در کل رضایت مشتری موجب اعتبار برای سازمان است.
دیدگاه خود را ثبت کنید