بیش از ۴۵ درصد گردشگران در مرحله پس از سفر محتوای مربوط به سفر را در رسانههای اجتماعی به اشتراک میگذارند و نقدهای آنلاین خود را ثبت میکنند. پس از بازگشت به مبدأ، گردشگران کیفیت کل تجربه سفر را ارزیابی میکنند و قضاوتی کلی از میزان رضایت بدست میآید.
رسانههای اجتماعی از قابلیتهای بالایی برای بازاریابی در صنعتی که با روحیات و تفریحات مردم ارتباط دارد، برخوردار است. به اشتراکگذاری تصاویر، فیلم، گفتوگو، آلبوم، تگ، دایرههای دوستان و… از امکاناتی است که مخاطبان را جذب میکند و توراپراتورها میتوانند در این شرایط از طریق امکانات ذکر شده در تعریف پکیجهای سفر، هزینه و نوع خدمات خود، با مشتری ارتباط برقرار کنند.
دیدگاه خود را ثبت کنید