بازاریابی غذای سالم با رویکرد مدیریت ذائقه کودکان ونوجوانان

۲۵,۰۰۰ تومان

28 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

راه‌هایی برای تهیه‌ی یک وعده غذای سالم و مغذی در چند دقیقه وجود دارد. به این فکر می‌کنید که چه‌طور چنین چیز امکان‌پذیر است؟ پاسخ این است – مخلوط کردن. وعده‌ غذایی که با مخلوط کردن چند ماده‌ی غذایی تهیه می‌شود، می‌تواند جای صبحانه، ناهار یا شام را بگیرد یا یک میان‌وعده‌ی طراوت‌بخش باشد. به این ترتیب شما می‌توانید اسموتی، سوپ یا دیپ برای خودتان آماده کنید.
چه خوراکی‌هایی را می‌توانید با هم مخلوط کنید؟ همه چیز را – از میوه‌ها و سبزیجات گرفته تا گوشت. رسپی‌های زیادی در اینترنت وجود دارد بنابراین ایده‌ها زیاد هستند، و شما می‌توانید خلاقیت خود را با ترکیب مواد غذایی مورد علاقه‌تان نشان بدهید یا ترکیباتی را آزمایش کنید که جالب به نظر می‌رسند.
اسموتی‌ها نیز بسیار موثر هستند زیرا ولع خوردن قند را در شما متوقف می‌کنند اگر کمی ماست کم چرب یا بستنی به آنها اضافه کنید.
در این نوشتار،علاوه بر استفاده از نظرات اندیشمندان کشورمان درمورد موادغذایی سالم،از مباحث و پایان نامه های خارجی نیز حسب مورد و ترجمه استفاده شده است و در دوموضوع با،۷۱صفحه ورد و ۱۸۱اسلاید تخصصی جهت استفاده سروران ارجمند تقدیم می گردد.

زندگی مدرن ما، با همه‌ی جنبه‌های خوبی که دارد، سبب ایجاد اختلال در الگوهای خوردن و خوابیدن‌مان شده‌است و فعالیت فیزیکی‌مان را نیز کاهش داده‌است. امروزه، ما بیش‌تر وقت‌مان را در حالت ثابت و بدون تحرک سپری می‌کنیم – به این ترتیب که هر روز به محل کارمان رفت و آمد می‌کنیم، در دفتر کارمان پشت میز می‌نشینیم، یا روی کاناپه لم می‌دهیم.

اگر آن زمانی را که صرف ورزش نمی‌کنیم، اضافه کنیم، در مسیر درستی برای چاق شدن و گذراندن یک زندگی نامتعادل قرار داریم. پس از سپری کردن یک روز طولانی در دفتر و دوام آوردن در ترافیک سنگین، آخرین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، آماده کردن یک وعده غذای سالم است. همه‌ی ما یک کار را انجام می‌دهیم: غذای مورد علاقه‌مان را سفارش می‌دهیم (ما سزاوار چنین چیزی هستیم، چرا که یک روز طولانی و خسته‌کننده را سپری کرده‌ایم) و در مقابل تلویزیون منتظر می‌نشینیم تا از راه برسد.
آدم‌ها زندگی سالم را با حذف کردن بعضی چیزها مرتبط می‌دانند، و در برخی مواد حق هم دارند – فست فود، الکل، سیگار و شیرینی همگی باید از زندگی ما حذف شوند. دلهره‌آور به نظر می‌رسد اما شدنی است. همه چیز به آماده کردن غذا، انتخاب کردن، و تغییر شیوه‌ی فکر کردن‌مان خلاصه می‌شود.

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازاریابی غذای سالم با رویکرد مدیریت ذائقه کودکان ونوجوانان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

بازاریابی غذای سالم با رویکرد مدیریت ذائقه کودکان ونوجوانان
بازاریابی غذای سالم با رویکرد مدیریت ذائقه کودکان ونوجوانان

۲۵,۰۰۰ تومان

28 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 36732 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه فاپول

فاپول
بازیابی رمز