همه ساله در مجلات بررسی کسب و کارها و ارزیابی نماد برندهای موفق نام شرکت های موفق بیشتر به چشم می خوردو خبرنگاران ومصاحبه گران با مدیران وصاحبان کسب و کارها بدنبال رمز موفقیت برندها و کمپانی های موفق هستند.
در بازارکنونی شرکت ها و برندهای موفق ،موفقیت خویش را مرهون مدیران نکته سنجی هستند که فرصت های استراتژیک را به خوبی درک نموده و از آن به بهترین نحو استفاده نمایند. فرصت از منظر هر تماشاگری معنی ویژه ای دارند و تنها درنگاه مدیران هوشمند حکم طلای خالص را دارند.
مدیران هوشمند در موفقیت شرکت ها نقش کلیدی را ایفاء می نمایند زیرا که علاوه بر هوشمند ،از شجاعت لازم برای اقدام بموقع برخوردارهستند که منجر به اخذ تصمیم های متناسب و به تبع آن توسعه پایدار شرکت ها نیز رقم خواهد خورد.
در این نوشتار و درقالب ۸۵ اسلاید تخصصی به رمز موفقیت شرکت هایی همچون تویوتا-هیوندای-سیسکو-پوما-آدیداس-آمازون-گوگل-اپل و……پرداخته شده است..غفاری
دیدگاه خود را ثبت کنید