پاورپوینت ”ایجادوفاداری درمصرف کنندگان مدرن،مزیت رقابتی برای مدیران هوشمند درکشف فرصت های استراتژیک بازارخدمات

۱۲,۰۰۰ تومان

11 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

وفاداری به برند یکی از دارایی‌هایی است که کسب‌وکارها به سختی به دست می‌آورند؛ دست‌کم در گذشته این طور بود. به طور معمول، کسب‌وکارها بر تجربه‌ی خوشایندی که مشتریان از محصول یا خدمت آنها و یا از برخورد کارکنان‌شان داشتند، تکیه می‌کردند. هنوز هم می‌توان به مشتریان یک تجربه‌ی دلپذیر ارائه کرد اما بسیاری از کسب‌وکارها نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند.

اندازه گیری وفاداری مشتری و رضایت مشتری از خدمات

امروزه اکثر کسب و کارها با یک سوال نسبتا ساده مواجه هستند .چگونه می توانم موفقیت را اندازه گیری کنیم؟ بدیهی است که هر ماه نگاه کردن به برگه ترازنامه می تواند به شما بینش هایی در مورد نحوه عملکردتان بدهد. با این حال بسیاری از ما می دانیم که این خیلی دیر است که در مقابله با نیازهای مشتریان بیش از حد فعال باشیم.
ما همچنین درمی یابیم که رضایت و وفاداری مشتری به طور ذاتی با رفاه و پیشرفت بلند مدت شرکت در ارتباط است. به عبارت دیگر، موفقیت شرکت شما به رضایت و وفاداری مشتریانتان بستگی دارد. ما همچنین از این واقعیت آگاهیم که بدست آوردن مشتریان جدید حدود ده برابر گران تر از خدمت رسانی به مشتریان موجود است. به سادگی، مشتریان وفادار هزینه های بدست آوردن مشتریان جدید را کاهش داده و سودآوری را افزایش می دهند.

 

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت ”ایجادوفاداری درمصرف کنندگان مدرن،مزیت رقابتی برای مدیران هوشمند درکشف فرصت های استراتژیک بازارخدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

پاورپوینت ”ایجادوفاداری درمصرف کنندگان مدرن،مزیت رقابتی برای مدیران هوشمند درکشف فرصت های استراتژیک بازارخدمات
پاورپوینت ”ایجادوفاداری درمصرف کنندگان مدرن،مزیت رقابتی برای مدیران هوشمند درکشف فرصت های استراتژیک بازارخدمات

۱۲,۰۰۰ تومان

11 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 26543 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز