امروزه اکثر کسب و کارها با یک سوال نسبتا ساده مواجه هستند .چگونه می توانم موفقیت را اندازه گیری کنیم؟ بدیهی است که هر ماه نگاه کردن به برگه ترازنامه می تواند به شما بینش هایی در مورد نحوه عملکردتان بدهد. با این حال بسیاری از ما می دانیم که این خیلی دیر است که در مقابله با نیازهای مشتریان بیش از حد فعال باشیم. ما همچنین درمی یابیم که رضایت و وفاداری مشتری به طور ذاتی با رفاه و پیشرفت بلند مدت شرکت در ارتباط است. به عبارت دیگر، موفقیت شرکت شما به رضایت و وفاداری مشتریانتان بستگی دارد. ما همچنین از این واقعیت آگاهیم که بدست آوردن مشتریان جدید حدود ده برابر گران تر از خدمت رسانی به مشتریان موجود است. به سادگی، مشتریان وفادار هزینه های بدست آوردن مشتریان جدید را کاهش داده و سودآوری را افزایش می دهند.
دیدگاه خود را ثبت کنید