توضیحات:
مقاله علمی آماده چاپ نگارش شده توسط تیم تخصصی قلمجو. این مقاله آماده ثبت در پایگاههای علمی معتبر است که اخلاق پژوهشی در آن کاملاً رعایت شده و در گردآوری اطلاعات پژوهش از منابع معتبر علمی استفاده شده لذا هیچگونه نگرانی از بابت بیاعتباری و تقلبی بودن محصول وجود ندارد و تمام مراحل نگارش و پژوهش زیر نظر کارشناسان پژوهشی و نگارشی قلمجو صورت گرفته که خود دارای رزومه علمی و کاری معتبر هستند. کارشناسان پژوهشی تیم قلمجو کاملاً آماده هستند تا پس از ارائه مقالات به مشتری، آن را مطابق قالب همایش و یا کنفرانسی که مشتری قصد چاپ مقالهاش را در آن دارد، استانداردسازی کنند و موظفند تا آخرین مرحلهی پذیرش مقاله، در کنار شما حضور داشته باشند. ما در قلمجو از ابتدا (انتخاب عنوان پژوهش) تا انتها (پذیرش نهایی) مقالات در کنار شما هستیم و خود را موظف میدانیم تا پس از ارائه مقالات به مشتری آن را در بهترین همایشان و کنفرانسهای ملی و بینالمللی ارائه کنیم و تمامی ویرایشات لازم طبق قالب استاندارد هر همایش و کنفرانسی را در آن لحاظ کنیم.
چکیده:
یکی از مهارتهایی که برای زندگی تخصصی و شخصی هر انسان لازم و ضروری میباشد، مهارت برقراری ارتباط است. هر فرد برای برقراری هرچه بهتر یک ارتباط، باید از روشها و امکانات مناسبی برای برقراری آن بهره ببرد که متناسب با شرایط افراد جامعه باشد. یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین ابزارهای برقراری ارتباط، رسانه است. فلسفه رسانه و آموزش، دو مقوله در هم تنیدهای هستند که تأثیر متقابل بر یکدیگر دارند. رسانهها به عنوان ابزارهای قدرتمند انتقال اطلاعات، شکلدهی افکار و ایجاد تجربیات یادگیری جدید، نقش محوری در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا میکنند. تحقیق حاضر از نوع تحقیقهای کیفی است که به روش مطالعه و بررسی کتابخانهای و اسناد و مدارک موجود بدست آمده. جامعه آماری این مطالعه حاصل کلیه آمار و ارقام و پژوهشهای پیشین در زمینه رسانه است که در این تحقیق، ضمن بررسی زوایای مختلف رسانه و انواع آن سرانجام با مقایسه و تحلیل آمار و ارقام رسمی به تأثیر رسانه بر آموزش دانشآموزان پرداختیم. با توجه به اطلاعات جمعآوری شده و بدست آمده از، تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش میتوان نتیجه گرفت که بین رسانه و آموزش تأثیر بخصوص و معناداری وجود دارد، به این صورت که استفاده از رسانه در آموزش میتواند به شرط برنامهریزی دقیق و توجه به نکات کلیدی، به بهبود فرایند یادگیری با انتخاب هوشمندانه رسانهها و استفاده صحیح از آنها، میتوان به بهبود کیفیت آموزش و پرورش و تربیت شهروندانی آگاه و مسئول کمک کرد
کلمات کلیدی: فلسفه رسانه، نقش رسانه در آموزش، آموزش و پرورش
روش پژوهش:
تحقیق حاضر از نوع تحقیقهای کیفی است که به روش مطالعه و بررسی کتابخانهای و اسناد و مدارک موجود بدست آمده که تمامی کتب و مقالات علمی-پژوهشی، آمار و ارقام رسمی و مستند و همچنین کلیه اسناد مکتوب داخلی و خارجی را شامل میشود. در این نوع روش«پژوهش اسنادی[1]»، شواهد پژوهش و تحقیق برگرفته از مطالعه و بررسی اسناد؛ مانند آرشیوها و یا آمار رسمی میباشد که در تمامی پژوهش های علمی مورد استفاده و بهرهبرداری قرار میگیرد. بررسی اسناد یکی از روشهای شناختهشده است که پژوهشگر میتواند از آن برای بررسی دقیقتر و فهم عمیقتر محتوای متن استفاده کند (زحمتکش گلیان، 1402). صاحبنظران روش مزبور را یکی از جامعترین و کاملترین روش میدانند زیرا این شیوه نوعی استراتژی تحلیلی است. جامعه آماری این مطالعه حاصل کلیه آمار و ارقام و پژوهشهای پیشین در زمینه رسانه است. در این تحقیق، ضمن بررسی زوایای مختلف رسانه و انواع آن سرانجام با مقایسه و تحلیل آمار و ارقام رسمی به تأثیر رسانه بر آموزش دانشآموزان پرداختیم
مشخصات فایل دانلودی:
کد فایل: (AP002)
تعداد صفحات/اسلاید: (16)
فرمت فایل: (docx)
تعداد کلمات: (6736کلمه)
توجه⁉
برای استفاده از این فایل نیاز به نرم افزار winrar دارید تا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
(محتوای دانلودی)
محتوای فایل دانلودی شامل نسخه اصلی ورد و یک نسخه پی دی اف میباشد که به صورت فشرده با فرمت ZIP قابل دانلود است.
از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم در مسیر تولید و ارائه محتوای ارزشمند، یار و همراه شما باشیم.
جهت ثبت سفارش فایل با موضوعهای خاص و شخصی در تلگرام یا روبیکا با آیدی زیر ارتباط برقرار کنید:
Ghalamjou_admin@
دیدگاه خود را ثبت کنید