در این پژوهش بررسی شاخص های عمومی، خاص و اختصاصی فلسفه تعلیم تربیت رسمی و عمومی در قالب (وضعیت مطلوب و وضعیت موجود) مورد تحقیق قرار گرفته است.
مشخصات مدرسه مورد پژوهش
نام شهرستان
نام مدرسه
مقطع تحصیلی: دوران متوسطه ی دوم
سال تحصیلی : 1402
ویژگی های فلسفه تعلیم و تربیت عبارتند از:
عام: مدرسه مداری، سازمان یافتگی، فراگیری نسبت به آحاد جامعه، ملاحظه تفاوت های بین مربیان، حضور الزامی مربیان، اعطای مدرک معتبر، قانون مندی
خاص: عدالت محوری، تحول آفرینی، تاکید بر وحدت ملی و انسجام اجتماعی، نقش آفرینی دولت، تعامل وربهره گیری از تجارب دیگران
اختصاصی: دین مداری، تکیه بر فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی، پاسخگو بودن
تعداد صفحات:6 صفحه
نوع فایل : ورد
دیدگاه خود را ثبت کنید