📖تجارت قرن بیست و یکم
نویسنده: رابرت تی کیوساکی
نویسنده در این کتاب، درباره چگونگی تجارت موفق در قرن ۲۱ صحبت میکند و به مخاطبان خود میآموزد که با تغییر نگرش میتوان در هر حوزه کاری موفق بود. وی در این راستا بینش ضروری برای کسب خلاقیت و سازندگی؛ جهت یابی صحیح و مهارتهای رهبری را ارائه میکند و یک الگوی تجاری را با عنوان «بازاریابی شبکهای» به منظور رسیدن به دارایی مورد قبول شرح میدهد و معتقد است بازاریابی شبکهای در قالب یک شبکه وسیع، فرصتهای یکسانی را در اختیار بازاریان قرار میدهد
دیدگاه خود را ثبت کنید