#تجارت_قرن_بیست_و_یکم
#رابرت_کیوساکی
#روانشناسی_و_موفقیت
نويسنده در اين كتاب، دربارة چگونگي تجارت موفق در قرن 21 صحبت مي كند و به مخاطبان خود مي آموزد كه با تغيير نگرش مي توان در هر حوزة كاري موفق بود. وي در اين راستا بينش ضروري براي كسب خلاقيت و سازندگي؛ جهت يابي صحيح و مهارت هاي رهبري را ارائه مي كند و يك الگوي تجاري را با عنوان «بازاريابي شبكه اي» به منظور رسيدن به دارايي مورد قبول شرح مي دهد. نويسنده معتقد است بازاريابي شبكه اي در قالب يك شبكة وسيع، فرصت هاي يكساني را در اختيار بازاريان (چه زن و چه مرد) قرار مي دهد. در اين سيستم هر كسي مي تواند ثروتش را با ديگران به اشتراك بگذارد و درآمدي كلان به دست آورد. شايان ذكر است در كتاب، شيوة اجرايي كردن اين الگو بازگو مي شود.
دیدگاه خود را ثبت کنید