فشردن دکمه "انتشار" باید آخرین چیزی باشد که در مورد فهرست جدید نویسندگان وقتی نگرانی درباره یک کتاب جدید وجود دارد ، درست است؟ واقعیت این است که ، صرف نظر از نوع نوشتاری که شما منتشر می کنید ، خواه غیر داستانی ، نثر یا شعر ، کار یک نویسنده تقریباً هرگز با روند چاپ و نشر به پایان نمی رسد.
در عصری که کتاب ها دوباره ارزش خود را به دست می آورند ، جایی که کتاب های الکترونیکی به راحتی منتشر می شوند و از همه گوشه های جهان به خوانندگان توزیع می شوند ، یک نویسنده باید یک استراتژی بازاریابی را در ذهن داشته باشد ، راهکاری که بتواند پاسخگوی نیازهای او باشد. ، و همچنین علاقه خوانندگان و سپس شرکای تجاری را جلب کند.
روی آوردن به خود بازاریابی برای کمک ، یک ترفند شناخته شده در صنعت چاپ است ،بیشتر نویسندگان از این روند جدید استقبال می کنند و اگر چند قدم ساده را دنبال کرده و از راهکارهای تبلیغی متناسب با آن استفاده کنید ، نتایج می تواند بسیار چشمگیر باشد. سفارش دهید تا با نتایج دلخواه خود و همچنین با مخاطبان خود متناسب باشید. آیا شما یک کتاب غیر داستانی نوشتید که می تواند به مردم کمک کند تا به اهداف خود برسند و بهتر بدانند چگونه یک صنعت خاص کار می کند؟ آیا شما یک حرفه ای آموزش دیده هستید که به دیگران اجازه می دهید با کمک کلمه منتشر شده از دانش یا تخصص شما بهره مند شوند؟ آیا شما یک فرد خلاق هستید که به دنبال بیان قلمرو تخیل خود از طریق یک کتاب هستید؟
مستقل از محتوای نوشتارهای شما ، خود بازاریابی می تواند به شما کمک کند که به یک صدای مهم در جهان ادبیات و نشر کتاب یا در صنعت خود تبدیل شوید ، به همین دلیل افزایش بهره وری از استراتژی های تبلیغی شما بسیار مهم است. اهمیت. در اینجا نکات و ترفندهای اساسی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدون نیاز به فدا کردن تمام وقت آزاد خود در بازاریابی شخصی موفق باشید.
یک برنامه واقع بینانه بسازید
همه ما می خواهیم که کتاب های ما پرفروش شوند ، همه ما می خواهیم که نوشته های ما گفتگوی دنیای ادبیات باشد ، همه ما می خواهیم دانش و تخصص خود را در کمک به هرچه بیشتر افراد از طریق کتاب های خود داشته باشیم اما بیشتر اوقات ، این نتایج حاصل می شود. نه با توجه به اینكه آنها فقط با چاپ كتاب تحقق می یابند. برای رسیدن به واقعیت ، بعضی اوقات آنها نیاز به یک نقشه دقیق دارند. تهیه یک برنامه قبل از انجام هر استراتژی مانند بازاریابی ،یک تصمیم عاقلانه است که به شما در صرفه جویی وقت کمک می کند و همچنین بدون اینکه در زندگی شخصی شما تأثیر بگذارد یا بیش از حد از وقت آزاد خود بهره ببرد ، باعث افزایش بهره وری می شود. تمام راه های تبلیغاتی را که برای استفاده از کتاب خود انتخاب نموده اید ، انجام دهید و مطمئن شوید که هیچ گام مهمی را پشت سر نمی گذارید.
تا زمانی که برنامه شما واقع بینانه باشد و تمام خواسته های شما از یک استراتژی تبلیغ کتاب را در بر بگیرد ، تلاش های شما پاداش خواهد گرفت.
کتاب خود را مرور کنید
بررسی ها همان چیزی است که واقعاً کتاب می فروشد. اگرچه داشتن یک پوشش عالی بسیار مهم است و یا اینکه قبل از انتشار ، ویرایش صحیح آن ضروری است ، اما آنچه واقعاً برای خوانندگان تأثیر می گذارد ، یک بررسی خوب نوشته شده و صمیمانه است.
روی آوردن به دوستان و آشنایان صنعت ،برای کمک کردن راهی برای پیشبرد است ، اما در بازار شلوغ امروز شما نیاز به بیش از یک بررسی یا دو مورد دارید اگر می خواهید توجه خواننده خود را جلب کنید ، به همین دلیل باید کتاب خود را به یک سرویس بررسی رایگان یا پرداخت هزینه ، برای مرور وبلاگ نویسان یا انجمن های دوست داشتنی کتاب ارسال کنید . این امر نه تنها با افزایش تعداد بررسی های شما و ارائه دیدگاه خواننده از نوشتار ، به شما کمک می کند بلکه می تواند به شما در برقراری ارتباطات جدید و ایجاد رابطه معنادار با خوانندگان کمک زیادی کند. همچنین ارتباط با سایر نویسندگان و نویسندگان اینده و درگیر شدن در مبادلات بازنگری می تواند مفید باشد ، به علاوه این امکان را برای شما فراهم می کند تا با افرادی که با همان وضعیت دست و پنجه نرم می کنند ، گفتگو کنید ، مشاوره بخواهید یا داستان های موفقیت خود را به اشتراک بگذارید.
در رسانه های اجتماعی فعال باشید
شبکه های رسانه های احتماعی بدون توجه ، به سرعت برای همه دوستداران کتاب به سکوهای قابل اطمینان تبدیل می شوند ، زیرا آنها وسیله ارتباطی سریعتر و صادقانه تر ، چه با سایر دوستداران کتاب و چه حتی با نویسندگان ، فراهم می کنند.
مطالعات بازاریابی دیجیتالی برای صنعت نشر کتاب نشان می دهد حضور در رسانه های اجتماعی ، تعامل با خوانندگان و ارسال اخبار درباره نوشته هایتان می تواند بسیار مؤثرتر از ایجاد یک وب سایت یا صرفاً برقراری ارتباط از طریق پست الکترونیکی باشد ، دلیل این امر رسانه های اجتماعی است.
گذشته از بسترهای متداول رسانه های اجتماعی ، به شبکه های رسانه های اجتماعی دوستداران کتاب مانند Goodreads بپیوندید ، زیرا این امر به شما کمک می کند تا کتاب شما بسیار سریعتر شناخته شود، به خصوص اگر درگیر فعالیت های تبلیغی کتاب مانند ارائه برنامه های هدیه یا ارسال هستید. نوشتن شما برای بررسی در گروه های خوانندگان.
با انجمن های عاشقان محلی خود درگیر شوید
حتی اگر ما در دنیای دیجیتال محور زندگی می کنیم ، رویدادهای محلی هنوز هم نقش مهمی در زندگی ما دارند و می توانند به نویسنده کمک کنند بدون آنکه نیاز به رویکردهای گران قیمت بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی داشته باشد ، کتاب خود را تبلیغ کند. اگر با چنین جوامع منطقه خود آشنا نیستید ، از کتابخانه های محلی بازدید کنید و برای رویدادهای مرتبط با کتاب در محله خود به وب بروید. در فرهنگ شهری ، کتاب خوانی ، امضاء کتاب و کلوپ های کتاب هنوز هم بسیار محبوب هستند ، و پیوندی نویسنده-خواننده بیشتر از هر بستر رسانه اجتماعی ایجاد می کنند. آخر اینکه ، پربارترین استراتژی برای نویسندگان است ، و می تواند از نظر افزایش بهره وری شما ، به ویژه برای پروژه های آینده ، مسیری طولانی را طی کند ، این است که از اشتباهات درس بگیرید و از ایده های جدید غافل نشوید ، خواه صحبت کنیم بهبود قالب کتاب الکترونیکی خود بر اساس بازخورد دریافتی یا پیگیری مراحل مختلف در مسیر تبدیل کتاب به پرفروش.
ماندگار باشید
وضعیت نویسندگان سریعتر از آنچه تصور می کنیم تغییر می کند ، فن آوری های جدید راه را برای وسایل جدید انتشار و تبلیغ کتاب هموار می کند ، در حالی که افزایش قابل توجه در تعداد خوانندگان ، خواستار تعامل بسیار معنادار تری از نویسندگان است و همچنین این امر را آسان تر می کند. و کمک میکند افرادی که به تازگی وارد صنعت کتاب شده اند به رسمیت شناخته شوند. تا زمانی که بخشی از وقت خود را به این مسائل "فنی" اختصاص می دهید ، ادامه کار با همه تغییرات دشوار نبوده ، و همچنان مسیرهای جدید باز خواهد بود.
شما می توانید پس از ارائه ی محصول خود ، از طریق لینک بازاریابی ، محصول منتشر شده را به شبکه های مجازی و رسانه های عمومی معرفی کرده و سهم 80 تا 100 درصدی فروش فایلتان را از آن خود کنید.
این کار علاوه بر فروش، به معرفی و وجود محصول شما در اینترنت نیز کمک شایانی خواهد کرد.
منبع : payhip