فایل word و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: 7
بخشی از متن:
این روش که سابقه اي طولاني در نظام هاي آموزشي دارد به ارائه مفاهیم به طور شفاهي از طرف معلم و یادگیری آنها از طریق گوش کردن و یادداشت برداشتن از طرف شاگرد مي پردازد. در این روش یک نوع یادگیری و رابطه ذهني بین معلم و شاگرد ایجاد مي شود.
مراحل اجراي روش سخنراني
مرحله اول:آمادگي براي سخنراني
آمادگي از نظر تجهیزات (آيا در سخنراني از وسایل آموزشي استفاده خواهد شد؟)
آمادگي عاطفي (آیا من با آسودگي سخنراني مي کنم؟)
آمادگي از نظر زمان (آیا زمان کافي براي آماده شدن وجود دارد؟)
دیدگاه خود را ثبت کنید