فایل word و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: 8
بخشی از متن:
چکیده
هدف این مقاله بررسی روش تدریس نمایشی می باشد. از آنجای که روش تدریس هر درسی متفاوت خواهد بود و نمی توان برای همه درس ها الگوی واحدی را به کار برد. به همین منظور ابتدا الگوی تدریس و پنج مرحله آن یعنی تعيين هدفهاي تدريس و هدفهاي رفتاري، تعيين رفتار ورودي و ارزشيابي تشخيصي، تعيين شيوه ها و وسايل تدريس، سازماندهي شرايط و موقعيت آموزشي، و ارزشيابي و سنجش عملکرد توضیح داده شد و سپس ویژگیهای روش تدریس نمایشی و تفاوت آن با روش تدریس اکتشافی ارائه گردید و پس از آن مراحل روش تدریس نمایشی و در پایان مزایا و معایت روش تدریس نمایشی توضیح داده شده است.
کلید واژه ها: تدریس، آموزش، تدریس نمایشی، تاریخ.
دیدگاه خود را ثبت کنید