فایل فصل ششم تحلیل و انتخاب استراتژی در51اسلاید از کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر . دیوید pdf
اهداف این فصل
تحلیل و انتخاب استراتژی به میزان زیادی مستلزم اخذ تصمیمات ذهنی بر اساس اطلاعات عینی است. این فصل مفاهیمی را معرفی می کند که به استراتژیست کمک می کند راه حل های ممکنی ایجاد کنند و این راه حل ها را ارزیابی نمایند وبرنامه عملی خاصی برگزینند.
جنبه های رفتاری تدوین استراتژی،شامل ملاحظات مربوط به سیاست ، فرهنگ ، اخلاقیات و مسئولیت اجتماعی تشریح میشوند.ابزارهای امروزی برای تدوین استراتژی معرفی می شوند و نقش درخور هیئت مدیره به بحث گذاشته می شود.
ماهیت تحلیل و انتخاب استراتژی
تحلیل و انتخاب استراتژی، تلاش برای تعیین شیوه های گوناگون عمل است که بتواند به بهترین نحو ممکن به شرکت در دستیابی به مأموریت و اهدافش کمک کنند .
استراتژی ها ، اهداف و مأموریت کنونی شرکت همراه با اطلاعات حاصله از بررسی عوامل خارجی و داخلی ، شالوده ای برای ایجاد و ارزیابی گزینه های استراتژیک ممکن فراهم می آورد.
گزینه های استراتژیک از درون چشم انداز ، ماموریت،اهداف ، بررسی عوامل خارجی و عوامل داخلی به دست می آیند.
تعداد اسلایدهای فصل ششم کتاب مدیریت استراتژیک ترجمه اعرابی و پارسیان
تعداد51 اسلاید
عنوان فصل ششم کتاب مدیریت استراتژیک
فصل ششم تحلیل و انتخاب استراتژی
این فایل در چه مواردی استفاده میشود
میتوان بعنوان ارائه کلاسی از ان استفاده کرد همچنین بعنوان خلاصه فصل ششم کتاب
فایل فصل ششم کتاب مدیریت استراتژیک در چه سالی و مربوط به کدام دانشگاه میباشد
درسال1401 ومربوط به دانشگاه واحد مرکز تهران
دیدگاه خود را ثبت کنید