دانلود پاورپوینت استراتژی های شرکت اپل با فرمت pptx ودر13 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی ازمتن پاورپوینت استراتژی های شرکت اپل
کارنامه شرکت Apple
تأسیس: 1 آوریل 1976 – سابقه: 35 سال
بنيانگذاران: استیو جابز، استیو وزنیاک، رونالد وین
حوزه فعاليت: لوازم الکترونیکی، سخت افزار و نرم افزار
ويژگي: تولید نسل جدید و طلایی گوشیهای Ipod و Iphone، مدیریت الکترونیکی زنجیره تأمین
شعار: متفاوت فکر کن ! Think Different
درآمد(2010):بیش از 65 میلیارد دلار
سود خالص(2010): 14 میلیارد دلار
دارایی کل(2010): بیش از 75 میلیارد دلار
شمار کارکنان(2010): 49400 نفر
مدیر عامل(2011): تیم کوک
* تاریخچه کوتاهی از Apple
کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسما با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنلوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند.
چشمانداز
«بشر، خالق تغییر در این جهان است. بنابراین او باید بالاتر از تمام سیستمها و ساختارها باشد نه تابع آنها». اپل متعهد به فراهم آوردن بهترین تجربههای شخصی از کامپیوتر برای دانشآموزان، دبیران، متخصصان خلاق، و مصرف کنندگان در سراسر جهان از طریق نوآوری در سختافزار، نرمافزار و ارایه اینترنت است.
ماموریت
شرکت کامپیوتری اپل به حفظ محیط زیست، بهداشت و ایمنی کارکنان، مشتریان و جامعه جهانی متعهد است. با احترام به محیط زیست، شیوههای مدیریت سلامت و ایمنی و ترکیب آنها با تمام جنبههای کسب و کار، میتوانیم محصولات و خدمات نوآورانه را درحالیکه برای حفظ و افزایش منابع برای نسلهای آینده است، ارایه کنیم. اپل در تلاش برای بهبود مستمر محیط زیست، بهداشت و ایمنی سیستمهای مدیریت و کیفیت زیست محیطی محصولات، فرایندها و خدمات است.
استراتژی
•همدلی با مشتریان/کاربران
•رویکرد تهاجمی برای موفقیت در بازار
•مشارکت اجتماعی مثبت و سازنده
•دستیابی به تعالی در کیفیت محصولات و خدمات
•واگذاری بخش خدمات مشتریان به بخش خصوصی
•حفظ یکدستی محصولات
•بکارگیری جذابیت در محصولات
•
بازار فعالیت و محصولات
* محصولات : مک، آیپاد، آیفون، آیپد، اپل تیوی، مک اواس ده، آیلایف، آیوُرکس، iOS
* فروشگاهها (خرده فروشی، آنلاین، برنامه، آیتونز، آیبوکز)
* حوزه فعالیت: آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی
دیدگاه خود را ثبت کنید