دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای با فرمت ppt ودر56 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت اخلاق حرفه ای
•فهرست مطالب اخلاق حرفه ای
ارتباط )انواع،اصول،مهارتها)
اصول مشتری مداری
7 گام طلايي براي خدمت بيشتر به مشتريان
ارتباط اثربخش (راه های گسترش ارتباط)
ويژگي هاي اساسي يك سيستم پاسخگويي
روش برخورد با مشتري (اراباب رجوع )عصباني
روشهای گرفتن بازخورد در اخلاق حرفه ای
اهداف و دستاوردهای این دوره آموزشی
اشراف کامل مدیران و کارشناسان بر موضوعات اخلاق حرفه ای ورعایت دقیق آن
افزایش اثر بخشی و کارائی در امور شغلی
سهولت در دسترسی به اهداف شغلی
جلب اعتماد موسسات و مراکز صنعتی در اهتمام و توجه بیشتر به موضوع منابع انسانی
تربیت کارکنان مجرب و اخلاق مدار
ضرورت آموزش دوره اخلاق حرفه ای
بهبود ارتباطات درون و میان بخشی جهت افزایش سرعت خدمات
توجه به ارزشهای انسانی و تکریم و رعایت اصول مشتری مداری
آمار نار ضایتی از عملکرد کارکنان( مفید کاری در ایران ...دقیقه)
لزوم ارتقای سطح اگاهی کارکنان درمورد عوامل انسانی موثر.
ارتقای سطح فرهنگ مسئولین ذیربط.
اجرای تخصصی و مهارتهای شغلی نقش اخلاق حرفه ای را مضاعف می نماید.
جلب مشارکت حداکثری در ارائه خدمات
رعایت اخلاق حرفه ای = صرفه جویی در زمان در تمامی فرایندها.
توجه به ارزشهای والای انسانی در ارائه خدمات بهینه و مطلوب تشدید رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفی خدمات و نهایتا افزایش رضایت مشتری افزایش در آمد
تعریف اخلاق حرفه ای
واژه اخلاق در معناي آداب، رسوم و هنجارهاي گروهي وابسته به كار میرود. میتوان آن را رفتارهاي پايدار ارتباطي باديگران تعريف کرد . اخلاق در واقع رفتارهاي پايداري است كه به دو قسم اند: رفتارهاي درون شخصي و برون شخصي كه مبتني بر رعايت حقوق طبيعي افراداند.
بطور کلی مجموعه ای ازاصول اولیه ای که انسان درتصمیم گیری هایش ازآن استفاده می کند اخلاق نامیده میشود
پاورپوینت اخلاق حرفه ای
اهميت بحثهاى اخلاقى
قومى كه فاقد اخلاق گشت مردنى است! اصولا زمانى انسان شايسته نام انسان است كه داراى اخلاق انسانى باشد و در غير اين صورت حيوان خطرناكى است كه با استفاده از هوش سرشار انسانى همه چيز را ويران مىكند، و به آتش مىكشد؛ براى رسيدن به منافع نامشروع مادى جنگ به پا مىكند، و براى فروش جنگ افزارهاى ويرانگر تخم تفرقه و نفاق مىپاشد، و بىگناهان را به خاك و خون مىكشد!
محور های منشور اخلاقی
* نظم و انضباط در محل كار
* آراستگي ظاهري
* وقت شناسي
* برخورد خوب با ارباب رجوع و رعايت ادب و احترام و نزاكت
* انجام امور بر اساس عدل و انصاف
* انجام امور ارباب رجوع در كمترين زمان ممكن
شاخصهای اختصاصی
•عملکرد مورد تحت سرپرستی
•استقرار و ارتباط صحیح با کارفرمایان، مشتریان و مراجعین
•توجه و بذل مساعی در زمینه آموزش دادن زیردستان و همکاران
•داشتن تفکر سیستماتیک
•توانایی ارائه گزارشات فنی و تخصصی
•توانایی سرپرستی و سازماندهی گروههای کاری
•انعطاف و پذیرش شرایط جدید و عدم مقاومت در برابر تغییر
آنتونی رابینز
با سه قدم زیر تغییرات پایدار پدید آورید:
l قدم اول: معیارهای خود را بالا ببرید،
قدم دوم: عقاید زيان آور را تغییر دهید،
قدم سوم: شیوه معمول کار را عوض کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید