فهرست مطالب
تعریف نگرش
نگرش نسبت به تبلیغات
عوامل مؤثر بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
به موقع بودن
مکان یابی
شخصی سازی
شخصی سازی تعاملی
شخصی سازی برخاسته از داد و ستد
شخصی سازی پیوسته
خدمات شخصی شده
خلاقیت مصرف کننده
لذت درک شده
انگیزه درونی
انگیزه بیرونی
سرگرم کنندگی
ارزشمندی
اعتبار
مصرف کنندگان نوگرا
منابع
عوامل مؤثر بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
به موقع بودن
در زمینه تکنولوژی تلفن همراه، به موقع بودن تبلیغات، ارزشی است که مصرف کنندگان از تحویل به موقع و مؤثر تبلیغات در مورد کالاها و خدمات، دریافت میکنند. مصرف کنندگان میتوانند از دستگاههای تلفن همراه خود در هر زمان و مکان استفاده کنند، بنابراین بازاریابان میتوانند از پیامهای متنی به عنوان ابزاری در راستای ایجاد رابطه با مشتریان در بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، استفاده نمایند. بازاریابان میتوانند پیامهای حساس زمانی را به مصرف کنندگان بفرستند تا پاسخهای به موقع را از آنها دریافت نمایند؛ مثل ارسال پیامهایی که حاوی اطلاعات مربوط تخفیفات ویژهای است که فروشگاهها در بازه زمانی خاصی ارائه میدهند. در نتیجه کاربران تلفن همراه میتوانند به اهداف مصرفی خود از لحاظ اقتصادی و صرفه جویی در وقت دست پیدا کنند. هدف قرار دادن به موقع کاربران تلفن همراه میتواند به صورت مؤثر، کارآمدی تبلیغات تلفن همراه را بهبود ببخشد. بهطور خلاصه به موقع بودن، عامل کلیدی است که شرکتها را قادر میسازد، تبلیغات تلفن همراه را در زمان درست ارائه دهند تا به نیاز مصرف کننده بپردازند (هو و همکاران، 2011: 663-664).
دیدگاه خود را ثبت کنید