توضیحات محصول
تعداد اسلاید : 19 فرمت : pptx
مقدمه :
تئوری محدودیت ها یکی از فلسفه های مدیریت است که بوسیله گلدرات در مجموعه ای از کتابها ومقالات ارائه شده است.تئوری محدودیت مبتنی براین فرض است که هر سازمانی دست کم با یک عامل محدود کننده روبرو است که مانع از دستیابی آن به هدفهایش می شود در واقع هدف متعارف واحدهای انتفاعی می تواند حداکثر کردن سود باشد.
مدیران برای دست یابی به این هدف، باید اطلاعات دقیق و به موقع در مورد محدودیت های موجود در سیستم ،بهای تمام شده هر محصول و راهکارهای در دسترس برای استفاده بهینه از این محدودیت ها را داشته باشند.
فهرست :
مقدمه
تاریخچه ی تئوری محدودیت
نظریه ی تئوری محدودیت
معیارهای ارزیابی در تئوری محدودیت ها
مراحل پنج گانه ی گلدرات برای فرآیند به کارگیری تئوری محدودیت
شناسایی محدودیت های سیستم
مثال محدودیت بازار
قواعد طلایی
انتقادات وارده بر این تئوری
مزایای تئوری محدودیت
نتیجه گیری
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید