توضیحات محصول
پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا
قسمتی از متن پاورپوینت
تاريخچه اکوسیستم هاي کسب وکار
با توجه به روند تغییرات محیط های کسب وکار، تمرکز اکوسیستم های کسب وکار را می توان به صورت زیر تقسیم نمود:
تولید بیشتر (تعداد)، دهه 1960
تولید ارزان (هزینه)، دهه 1970
تولید بهتر (کیفیت) ، دهه 1980
تولید سریعتر (زمان)، دهه 1990
تنوع تولید بیشتر (سرویس)، قرن 21
مديريت فرآيند كسب وكار- يك تعريف
يك روش و سيستمي براي تعريف، مديريت، تحليل و بهينه سازي فعاليت ها
"مديريت فرآيندهاي سازماني" در باره اين موضوع بحث مي كند كه كليه فرآيندها و همه راه هايي كه به مشتري ختم مي شود تحت كنترل درآيند.
¨
BPM
پاردايمي است مركب از مفاهيم مديريتي و فناوري اطلاعات
BPMS
نوع خاصي از نرم افزار مي باشد كه از تمام چرخه عمر فرآيندهاي كسب وكار پشتيباني مي كند.
مقدمه ای در خصوص BPM
مديريت فرآيند تجاري (BPM) در دنياي آکادميک دهه هاي 50 و 60 به عنوان اجراي بهبود در رويکرد مديريت کيفيت شناسايي شد. در دهه 80 مولفان، Hammer and Champy مديران تجاري را به مديريت فرآيندها ، فرآيند مهندسي مجدد و مديريت گردش کار معطوف داشتند.
امروزه BPM زمينه سازي پيشرفت مستمر است. بسياري از شرکتها به تجربه ياد گرفته اند که BPM يک سرمايه گذاري قوي در رويارويي سريع با نيازهاي تغييرات در نوعي از دنياي پوياي امروزه است.
فرآيندهاي موجود در سازمانها داراي اين خصوصيات هستند : پيچيده هستند ، پويا و دائما در حال تغيير هستند ، بصورت نامنظمي گسترش يافته اند و در هر سيستم و نهادي بصورتي متفاوت محلي سازي (customized ) شده اند.
نتایج BPM : مدیریت و اصلاح فرایندها و رضایت مشتری
امکان شناسایی و اصلاح فرایندها
بهبود فرایندهای ارتباطی
بازخورد سریع
شناسایی گلوگاه ها
بهبود مداوم
تسهیل تغییرات و هماهنگی با شرایط جدید
ایجاد مبنای تعریف سیاست گذاری ها
یکپارچه سازی فرایندها و خدمات
تهیه ی گزارش ها و تحلیل های اجرایی و مدیریتی
افزایش رضایت مشتری
اولویت دهی مؤثر
تسریع تصمیم گیری
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید