پاورپوینت مرسدس بنز،شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطرجابجایی خودرو نمی فروشد

۲۵,۰۰۰ تومان

18 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

چرا بنز برای مرفهین است؟

**در بررسی مسیری که برند مرسدس بنز پیموده، مشاهده می کنیم که این برند نخواسته همه چیز برای همه کس باشد و نوعی هدف گذاری بین مشتریان بالقوه انجام داده و اقشار و طبقات مرفه را در تولیداتش در نظر گرفته است. این رویکرد را چگونه تحلیل می کنید؟

مرسدس بنز اولین خودروی تولیدشده در جهان و یکی از موفق ترین بازیگران در عرصه اتومبیل سازی که توانسته مشتریان زیادی را جذب کند و به آنها اتومبیل بفروشد. بخشی مهمی از این موفقیت به نگرش برند مرسدس بنز برمی گردد.

نگرش برند همان ادراک مصرف کنندگان از یک برند یا محصول خاص است. نگرش مرسدس بنیز هم همیشه از نوع تجملی بوده است. نگرش مرسدس بنز اصولا تولید اتومبیل های باکیفیت بالا و لوکس است که شعار امروز مرسدس بنز با عنوان یا بهترین یا هیچ (Beste Oder Nichts Das) موید این مطلب است.با53 اسلایدتخصصی

شرکت مرسدس بنزبا تاریخچه درخشان خویش توانسته است در بین مشتریان خویش وفاداری ویژه ای را برای خود دست پا کند.این شرکت با تولید اتومبیل های سواری و لوکس خویش در بین مشتریان جهانی لقب فروشنده اتومبیل های تشریفاتی را آن خود بنماید.مدیران شرکت و کارشناسان تحقیق و توسعه در دهه های اخیر با تحلیل بازار خودرو این شرکت را به تولید اتومبیل های مورد پسند جوانان و افرادی که درآمد متوسطی دارند ترغیبر نموده اند.مدیران مرسدس بنز بخوبی می دانند که مشتریان آن ها فقط بخاطر جابجایی خودرو نمی خرنند بلکه قبل از فروش واقعی خودرو باید مفهوم اتومبیل خودرا به آنها بفروشندو این امر تجربه ای فراموش نشدنی را برای مشتریان این شرکت خلق مینمایدو به تبع آن تبلیغات دهان به دهانی موجب موفقیت روزافزون مرسدس بنز گردیده است. این شرکت هر ازگاهی با ارائه برند جدیدی موجب شگفتی مشتریانش می شود.
استراتژی بازاریابی مرسدس بنز زمانی حول ایمنی، تجمل و مهندسی دقیق اتومبیل هایش می چرخید اما به سبب افزایش رقابت در صنعت اتومبیل های لوکس و تغییر نگرش مشتریان درمورد برند مرسدس بنز این استراتژی تا حدی تغییر کرد.
اکنون استراتژی بازاریابی آنها بیشتر بر محور سبک زندگی استوار است و بر جنبه لذت بخشی، دوستانه و پرانرژی بودن مرسدس بنز و البته توجه به محیط زیست تمرکز می کند. تکامل استراتژی بازاریابی مرسدس بنز را می توان مستقیما به گسترش بازار هدف آن مرتبط دانست که اکنون علاوه بر بازار هدف اولیه شامل قشر مسن تر جامعه، جوانان ۲۵ تا ۳۵ سال را دربر می گیرد. همچنین این برند با درک اهمیت تبلیغات رسانه ای و نیز میدانی، با تبلیغاتی هوشمندانه سعی می کند تا ارزش های اساسی برند خود را بیش از پیش برای مشتریان خود تبیین کند.

عوامل موفقیت مرسدس بنز در دنیااز نگاه دکتر پرویز درگی استاد دانشگاه

**نام برند مرسدس بنز هرجا که می آید نوعی اعتبار به همراه دارد و این اعتبار را سال های سال است که حفظ کرده است. یک برند چه کارهایی باید انجام دهد و نیز چه کارهایی نباید انجام دهد تا بتواند در فرهنگ عامیانه اعتباری همچون مرسدس بنز کسب کند؟مشتری بیشتر خواهد بود. چیزی که باعث بزرگی برند می شود تجربه ای است که برای مشتریان فراهم می شود. این تجربه چه مثبت باشد و چه منفی، بستگی به عملکرد کسب و کار دارد. برای همین ایجاد اولین تجربه بسیار مهم است و باعث می شود تا مشتری به سوی ما بازگردد.

بعضی از مهم ترین دلایل شکست برند / محصول علاوه بر نقص در مفهوم یا طراحی، می تواند یک یا چند مورد از مقوله های زیر باشد:

*اصرار مدیران ارشد بر ایده ای که متناسب با بازار هدف نیست.

*تخمین بیش از حد اندازه بازار.

*جای گذاری نادرست محصول.

*تبلیغات غیرموثر، شامل پیامی که از طریق بسته بندی محصول منتقل می شود و با پیام بازاریابی محصول، ویژگی ها یا مورد استفاده آن مطابقت ندارد.

*عدم درک بخش های بازار هدف و روند برندسازی به نحوی که بتواند برای آن بخش ایجاد ارزش کند.

*قیمت گذاری نادرست، خیلی بالا یا خیلی پایین.

*هزینه های تحقیقاتی بیش از اندازه برای توسعه محصول.

*عدم درک یا دست کم گرفتن فعالیت های رقبا یا پاسخ متقابل به آن.

*زمان بندی ضعیف توزیع.

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت مرسدس بنز،شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطرجابجایی خودرو نمی فروشد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

پاورپوینت مرسدس بنز،شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطرجابجایی خودرو نمی فروشد
پاورپوینت مرسدس بنز،شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطرجابجایی خودرو نمی فروشد

۲۵,۰۰۰ تومان

18 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 69675 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه فاپول

فاپول
بازیابی رمز