1568 بازدید | 0 دانلود

  پایان نامه اثر تمایل استفاده ازشبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری

25,000تومان
  • خرید و دانلود امن از فاپول
  • گارانتی بازگشت وجه تا 24 ساعت
  • دسترسی نامحدود به فایل محصول
  • پشتیبانی و ارتباط مستقیم با فروشنده
  مشکلی وجود دارد؟ گزارش دهید

شناسنامه فایل

فروشگاه فایل دنیای فایل

بازاریاب فاپول شو!
لینک بازاریابی این فایل که مخصوص نام کاربری شما ایجاد شده است را کپی و در شبکه های اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود منتشر کنید و از 10 تا 15 درصد پورسانت بازاریابی فروش این فایل بهره مند شوید.
  پایان نامه اثر تمایل استفاده ازشبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
25,000 تومان
25,000تومان