پایان نامه کامل اثر تمایل استفاده ازشبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند و ارزش ویژه برند مبتنی
بر مشتری
(مورد مطالعه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران رشت)
ارزش ویژه برند از پیامد های مورد نظر برای شرکت های (بانک های) ارائه کننده خدمات مختلف به جوامع پولی و مالی
است. از طرفی استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین و جمع آوری اطلاعات از سایتها در رفتار مشتریان تاثیرگذار است.
تحقیق حاضر اثر تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری را می
سنجد. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده و تعداد 466 نفر به صورت غیراحتمالی در دسترس انتخاب شد و
با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه های پژوهش مورد آزمون قرار گرفته است. روش تحقیق حاضر از نظر نوع
توصیفی و به لحاظ هدف کاربردی است و از نظر جمع آوری داده ها میدانی است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان
بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان رشت بوده است. نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد که تمایل استفاده
از شبکه های اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند و همچنین ارزش ویژه برند بر عملکرد برند تاثیر معناداری
دارد. بنابراین مشارکت و حضور در شبکههای اجتماعی به صاحبان برند در شناخت و انتخاب برند به دیگران میتواند کمک
کند تا برند خود را از نظر خصوصیات و خدمات ارائه دهنده به مشتریان معرفی کنند، هرچقدر برند موردنظر از طرف افراد ومخاطبان بیشتری در فضای مجازی دیده شود و هرچقدر مشتریان از کیفیت و خدمات ارائه شده رضایت بیشتری داشته
باشند به افراد بیشتری استفاده از این برند را پیشنهاد می کنند.
تعداد صفحات این پایان نامه:191
دیدگاه خود را ثبت کنید