این روزها اینستاگرام محبوبیت خاصی در بین جوانان پیدا کرده و فیس بوک دیگر آن محبوبیت قبلی را ندارد. شبکه های اجتماعی پر طرفدار دیگری نیز مانند توییتر،فرندفید و گوگل پلاس نیز کاربران زیادی دارند اما چیزی که باعث مقبولیت بیشتر این شبکه شده، این است که علاوه بر این که هنوز فیلتر نشده ، استفاده آسان و راحت و دید بصری خوبی را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد. این محبوبیت اینستاگرام می تواند ابزاری مفید برای برندها باشد تا بتوانند محصولات خود را معرفی کنند و حتی به فروش برسانند.
نفوذ شبکه های اجتماعی تا نقطات بسیاری پیشرفت کرده اند و در بسیاری از عرصه های تجاری،سیاسی و تمام لایه های زندگی انسان نفوذ کرده اند و مورد توجه کارشناسان و تاجران و سیاستمداران بسیار زیادی قرار گرفته است.و بحث بازاریابی شبکه های اجتماعی دراین روزها بسیار مطرح میباشد.
یکی ازاین شبکه ها که خیلی هم پرکاربرد و تاثیر گذارمیباشد اینستاگرام است که در کشور ما بسیارپرکاربرد میباشد.که هم جنبه بازاریابی در این شبکه در ایران پررنگ میباشد هم جنبه های سیاسی و آموزشی و…
نکته کلیدی که مدیران کسب وکار امروزی بایدبه ان امعان نظر داشته باشند،این که در فضای فعلی کسب وکار یکی از مولفه های تاثیرگذار اینستا گرام می باشد که بدلیل جوان بودن تکنولوژی و جوان بودن مخاطبین نقش ویژه ای را می تواند در بازاریابی گسب وکارهاایفا نماید،جوانانی که با کمترین هزینه بیشترین درآمد را برای کسب وکارها به ارمغان خواهند آورد.
دیدگاه خود را ثبت کنید