توضیحات محصول
در این مقاله :۱- بسته بندی و فروش + بازار یابی را به شما آموزش داده ایم شما توجه داشته باشید چنانچه بازار یابی ضعیف داشته باشید به هیچ عنوان سود نخواهید کردبلکه تمام محصولات بسته بندی که انجام دادید به فروش نخواهد رسید
فهرست :
فصل اول .........................................................................................
مقدمه.............................................................................................................
1: طرح کسب و کار........................................................................................
2: لزومات محل کار برای گرفتن مجوز..................................................................
3: نحوه گرفتن مجوز......................................................................................
مرحله اول...................................................................................................
1: شرح کامل ابزار ها :ابزار ها و دستگاه ها و مواد اولیه بسته بندی...........................
2: مواد اولیه بسته بندی رااز کجا خریداری کنیم.....................................................
3: مواد اولیه غذایی را چگونه تهیه کنیم..............................................................
4: اشنایی کار با دستگاه ها و ابزارها و مواد اولیه.................................................
مرحله دوم
اصول کار بسته بندی...................................................................................
حبوبات و ادویه جات و خشکبار قندو شکر اردیجات و سویا............................................
مرحله سوم
بسته بندی نهایی حبوبات قندو شکر ادویه جات و اردی جات و سویا.................................
مرحله چهارم
اصول کار با دستگاه های مورد نیاز.................................................................
مرحله پنجم
سرمایه مورد نیاز..........................................................................................
مرحله ششم:
قیمت گذاری اقلام ...........................................................................................
مرحله هفتم:
1: بازار یابی ...............................................................................................
2:نکته های اساسی...........................................................................................
مرحله اخر.......................................................................................................
1:راه های تماس با ما (مشاوره نامحدود)...................................................................
فصل دوم ..............................................................................
برنامه بازاریابی برای سوپر مارکتهای مواد غذایی........................................................
مراحل فرآیند برنامه ریزی سوپرمارکت :...................................................................
نکات کلیدی در مورد بازاریابی مواد غذایی.................................................................
راهها و تکنیک های بازاریابی مواد غذاییچرا داشتن “برند” در بازاریابی مواد غذایی مهم است؟
استفاده از کالا برگهای تخفیف جهت بازاریابی مواد غذایی...............................................
بازار یابی تجاری...............................................................................................
چه کسانی بازاریابی تجاری را اجرا می کنند؟............................................................... چرا تولید کنندگان محصولات غذایی به بازاریابی تجاری نیاز دارند؟.....................................
در زیر برخی از مسؤولیتهای تیمهای بازاریابی تجاری شرکت پخش عقاب معرفی شده است….
تبلیغات محصول غذایی باید شهرت برند شود..............................................................
قیمت گذاری محصولات به هنگام شروع کسب و کار.....................................................
آموزش برای استفاده مختلف از محصولات غذایی........................................................ سخن آخر نویسنده
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید