چکیده:
ضعف های آموزشی (LD) معمولا همان ضعف های پنهانی هستند که بر افراد دارای ضریب هوشی متوسط یا بالای متوسط، تاثیر می گذارند. این موضوع قبلا نیز در طی مدت یا حتی کمی بعد از پیدایش بدست آمده است و تماما از طریق زندگی خویش به منظور فراگیری و آموزش بر توانایی فرد تاثیر می گذارد. این ضعف آموزشی (LD) همچنین ممکن است با سختی مهارت های سازمانی و تعاملات اجتماعی مواجه شود. این سختی ها می توانند از طریق فراهم نمودن محیطی مناسب در آموزش الکترونیکی آنها کاهش یابند. ما چهارچوبی از محیط کمک آموزشی (ALE) را مطرح کرده ایم تا میزان تجربه آموزشی دانشجویان رشته (LD) ضعف های آموزشی را در زندگی آکادمیک خود بهبود ببخشند، که دارای قابلیتی برای تشخیص دارد که چه محتوایی باید تحویل داده شود، و میزان تغییرپذیری با هر یادگیرنده ی (LD) در ارتباط است و تغییرات شکلی نیز با میزان محتوا در تحویل آن به یادگیرنده (LD) ارتباط دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید