این مقاله تعادل نقش تطابق درک شده را در ارتباط بین کاربرد سیستم آموزشی الکترونیکی و نتایج آن کشف می کند. ما نتایج آموزش الکترونیکی را با استفاده از عملکرد آکادمیک، کمک آموزشی درک شده و ایجاد کمک برای جامعه درک شده، مفهوم سازی می کنیم. ما علاوه براین، فرضیه سازی می کنیم که تطابق درک شده، روابط بین کاربرد سیستم آموزش الکترونیکی و این متغییر های نتیجه تعادل برقرار میکند. این روش از طریق جمع آوری اطلاعات از شرکت کنندگان دانشجویان دانشگاه (n = 179) در دوره های چندگانه با استفاده از سیستم محبوب مدیریت آموزشی Moodle مورد آزمایش قرار گرفت. این یافته ها نشان می دهند که تطابق درک شده، ارتباط بین کاربرد سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد آکادمیک را متعادل میکنند. با این حال، درواقع دو ارتباط دیگری یعنی: (1) ارتباط بین کاربرد سیستم آموزش الکترونیکی و عملکرد آموزشی درک شده، و (2) ارتباط بین کاربرد سیستم آموزش الکترونیکی و ایجاد کمک برای جامعه درک شده، را متعادل نکرده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید