نمونه درس پژوهی تقویت فرایند یاددهی- یادگیری مفهوم تقسیم در کلاس های چندپایه (سوم و چهارم) با بهره گیری از روش نوین بصورت فایل pdf در 98 صفحه
مسئله یابی و تبیین مسئله
بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی
تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله.....
جديد و علمی بودن مسئله...
تا چه حد مسئله انتخاب شده چالش برانگیز است.
تعیین راهکارها در راستای حل مسئله
بیان دلیل راهکار انتخابی...
تعیین فعالیتهای متناسب با راه کارهای انتخابی
تعیین نقش و وظایف اعضا.....
برنامه تشکیل جلسات
برنامه ریزی
مشخصات کلی طرح درس ........
طرح درس (۱)
وسایل و مواد آموزشی.....
مشخصات و وضعیت پایه ها
جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی .
طراحی آموزشی بر اساس الگوی پیش سازمان دهنده از ویل اجرای اول
توضیح مراحل تدریس .
ارزشیابی از نحوه ی اجرا
ارائه پیشنهاد مطلوب جهت تکمیل یا اصلاح طرح....
تجدید نظر طرح
نحوه ی اعمال نظرات و نکات اصلاحی جهت بهبود کیفیت روند تدریس
توضیحات قبل از شروع تدریس
طراحی آموزشی بر اساس الگوی پیش سازمان دهنده از ویل اجرای دوم
استفاده از افراد بالاتر و پایین تر گروه .
بهره گیری از افراد صاحب نظر در فرایند درس پژوهی
قابلیت تعمیم پذیری
پیشنهادات.
تعامل با آموزشگاههای دیگر...
تعامل با والدین
جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی
توضیحات طرح درس .
میزان تحقق اهداف...
مشخصات کلی....
وسایل و مواد آموزشی
مشخصات و وضعیت پایه ها.........
طرح درس ۲
ارزشیابی و باز اندیشی
مشارکت و تعامل
تعمیم پذیری
پیشنهادات و محدودیت ها
محدودیت ها...
منابع و مآخذ
منابع و ماخذ...
عکس
نمونه تکالیف
دیدگاه خود را ثبت کنید