آنچه در این مقاله کوتاه و مفید مطالعه خواهید نمود عبارت است از:
استراتژی انتخاب بازار
استراتژیهای توسعهای نوع اول (جذب مردم)
استراتژیهای توسعهای نوع دوم (تبدیل بیننده به مشتری)
استراتژیهای توسعهای نوع سوم (استراتژی اطلاعاتی)
دنیای تجارت الکترونیک، دنیایی وسیع با پُتانسیل بینهایت بالا برای رشد کسب و کارها و سازمان های نوپا است. با اجرای صحیح چهار استراتژی بالا که در این مقاله به تفصیل به هر یک پرداخته شده؛ میتوانیم چشماندازی روشن به آینده کسب و کارهای مختلف به واسطه وِب داشته باشیم.
لینک بازاریابی این فایل که مخصوص نام کاربری شما ایجاد شده است را کپی و در شبکه های
اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود منتشر کنید و از 10 تا 15 درصد پورسانت بازاریابی فروش این
فایل بهره مند شوید.
دیدگاه خود را ثبت کنید