پيک نيک
مفاهيم: چپ، راست؛ وسط،کنار، بين؛ جلو، پشت. مهارت ها: نحوه ی ماشين سوار شدن؛ پياده شدن از ماشين؛ آداب گردش، تفريح و پيک نيک.
نگرش ها:
١_ تفکر نمادين اولين مرحله برخورد دانش آموز با تفکر مجرد است. دانش آموز بايد به زبان نمادين بتواند با ديگران ارتباط برقرار کند.
٢_ نياز به اعداد از نيازهای طبيعی بشر است.
۳_ رسيدن به چيزی که يک نفر می خواهد ممکن است به معنی از دست دادن چيز ديگری باشد.
تأثيرات بر ساختارشناختی:
١_ تشخيص کارديناليتی تا ۵ بدون شمردن.
۲_ تقويت تخيل با اشکال هندسی.
۳_ تأثير افکار بر گفتار.
تم شناختی:
طبيعت: در مورد آداب مراقبت از طبيعت و بازی کردن در طبيعت و ارتباط با طبيعت نکاتی را که به نظرتان می رسد با
دانش آموزان مطرح کنيد.
دیدگاه خود را ثبت کنید