رفتن به مدرسه
مفاهيم: چپ، راست ؛ جلو، پشت ؛ بالا، پايين؛ رديف، ستون؛ اول تا پنجم؛ اشکال ساده هندسی؛ وسط، کنار. مهارت ها: منتظر شدن برای اتوبوس مدرسه ؛ آداب سوار شدن و نشستن در اتوبوس؛ آداب پياده شدن از اتوبوس؛ آداب عبور از خيابان.
نگرش ها:
۱_ فهميدن افکار ديگران از طريق گوش دادن به سخنان آنها از پايه های برقراری ارتباط است.
٢_ اگر بتوانيم برای ايده هايمان دليل بياوريم مردم بيشتر احتمال دارد حرفمان را باور کنند.
۳_ دانش آموزان می توانند به کمک رياضيات مسائل روزمره
را بهتر تشخيص دهند و بهتر بشناسند.
تأثيرات بر ساختارشناختی:
١_ علت يابی وقايع.
٢_ علت يابی رفتارهای انسانی.
٣_ آماده شدن برای درک مفاهيم مجرد با کمک مفهوم قرارداد.
تم شناختی:
قانون: به مصداق های قوانين راهنمايی و رانندگی مانند عبور از خيابان و حرکت ماشين ها از سمت راست خيابان و توقف قبل از خط عابر پياده، ايستگاه اتوبوس، رانندگی اتومبيل و مانند آن اشاره کنيد.
دیدگاه خود را ثبت کنید