نویسنده: ماکس ساترلند
فرمت فایل: PDF
چاپ اول
تعداد صفحات: ۲۹۹
کتاب "روانشناسی تبلیغات تجاری" حاصل سالها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و راز تأثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف میکند. کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه میکنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکتهای تبلیغاتی، همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است. برخی مطالب مندرج در این کتاب عبارتند از: - تبلیغ شکل یا تصویر - تبلیغ در نقطه فروش: چگونه دستورکار به هم می خورد - تأثیرات تبلیغ از راه تداعی - کاربرد تبلیغات - وقتی که تبلیغات متوقف میشود چه روی میدهد - تا چه زمانی شرکت میتواند در مقابل توقف تبلیغات دوام بیاورد؟ - تبلیغات فصلی - آگهیهای دنبالهدار - تغییر دادن تصویر ذهنی - اندازهگیری آثار تبلیغ در حافظه و …
دیدگاه خود را ثبت کنید