انتقال از مدرسه و سالهای بزرگسالی
برای سالیان متمادی گسترش خدمات مناسب برای افراد استثنایی به ویژه آنهایی که دارای ناتوانایی هستند در نخستین وهله برکودکان مدرسه رو تاکید داشت. با آغاز قرن بیست و یکم موضوع بسیار مهم در مقابل دانش آموزان والدین و متخصصان ظاهر شد، چه ارتباطی بین آموزش مدرسه و نیازهای فردی و اولویت های دوران بزرگسالی وجود دارد؟
پژوهش ها نشان می دهند که بسیاری از افراد با ناتوانی نمیتوانند در طول دوره دبیرستان یا پس از دانش آموختگی به خدمات ضروری برای موفقیت در آموزش پس از دبیرستان یا در اجتماع دست یابند.
دیدگاه خود را ثبت کنید