انتخاب استراتژی بازاریابی و فروش رو میتوانیم یافتن رقیب معنی کنیم. اگر تصمیم گرفتید محصولات خودتان رو تغییر بدهید و یا مشتریان خودتان را تغییر بدهید در اصل شما رقبای خودتان رو تغییر دادهاید. مثل این میماند که شما درون کشوری هستید که توسط کشورهای دیگر احاطه شدهاید زمانی که تصمیم میگیرید با آنها رقابت کنید باید مسیر رقابت خودتان رو مشخص کنید.
لینک بازاریابی این فایل که مخصوص نام کاربری شما ایجاد شده است را کپی و در شبکه های
اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود منتشر کنید و از 10 تا 15 درصد پورسانت بازاریابی فروش این
فایل بهره مند شوید.
دیدگاه خود را ثبت کنید